JMB led verlichting

Plaats reactie
Gebruikersavatar

Onderwerp auteur
Kevin18
0-200
0-200
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 aug 2017 11:43
Locatie: Eindhoven

JMB led verlichting

Bericht door Kevin18 »

Hallo iedereen,

Ik heb een vraag over de led verlichting van jmb... ik heb een bak van 80x35x40 en daar moet natuurlijk verlichting boven. Nou leek led verlichting me erg mooi en ben dus uitgekomen deze bij http://bit.ly/2ioCBLa van jmb. Je kunt dan kiezen uit wit/rood of wit/blauwe leds.

Ik heb dus geinformeerd bij jmb wat dan de beste keus zou zijn, nou kreeg k het volgende advies:
om ipv 1x wit/rood met epistar leds te pakken 1x smd wit/rood 60cm en 1x smd wit/blauw 60cm te pakken dit komt met de prijs op hetzelfde uit en de lichtopbrengst zou ook ongeveer gelijk zijn. Of om 1x wit/rood en 1x wit/blauw met epistar leds met een dimmer om eventueel teveel licht te voorkomen maar dit word dan een stuk duurder.

(linkje smd leds http://bit.ly/2vbtIGG)

Nou vind ik het best een moeilijke keus dus ik denk misschien is er iemand die me er meer over kan vertellen :o ik vraag me dus vooral af of dat de smd leds voldoende zijn of dat de epistar leds echt een meerwaarde hebben.

Alvast bedankt!

Groetjes

Gebruikersavatar

Linda
Lid toezichthoudersteam
Lid toezichthoudersteam
Berichten: 8464
Lid geworden op: 28 aug 2011 22:18
Locatie: Arnhem

Re: JMB led verlichting

Bericht door Linda »

Ik heb geen verstand van led verlichting, maar het klopt dat planten zowel blauw als rood licht nodig hebben om te groeien.

Gebruikersavatar

Onderwerp auteur
Kevin18
0-200
0-200
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 aug 2017 11:43
Locatie: Eindhoven

Re: JMB led verlichting

Bericht door Kevin18 »

Linda schreef: 22 aug 2017 22:14 Ik heb geen verstand van led verlichting, maar het klopt dat planten zowel blauw als rood licht nodig hebben om te groeien.
Hallo,

Ah oke toch bedankt voor het antwoord :) Ik heb inmiddels de smd leds besteld... denk dat het daarmee wel moet lukken

Groetjes,

Plaats reactie

Terug naar “Verlichting en verwarming”