Ik heb nu een aquarium van 30 liter. Laats zei een familielid tegen mij dat ik hun aquarium wel mocht hebben, hij stond namelijk toch op zolder stof te verzamelen. Nu stond er dus niet in de planning om een groter aquarium te nemen, maar goed een gratis aquarium sla ik niet af

ik heb al gezegd dat ik eerst wilde kijken, en als er krassen ofzo opzitten dat ik hem niet hoef. Nu zit ik wel ergens anders mee. Omdat dit niet in de planning stond, geef ik hier liever zo min mogelijk geld aan uit... ik moet dus even kijken wat ik nieuw moet gaan kopen (aquarium is tussen de 60 en 70 liter):
Mijn huidige filter kan tot 100 liter reinigen, dus die hoef ik niet nieuw te kopen.
mijn verwarming is 50 watt... mijn eerste vraag is: kan deze verwarming een aquarium van 60 liter verwarmen?
Vissen wil ik eerstlaten wennen voor ik nieuwe ga halen.
bodembeddeking:
Nu heb ik grind, maar daar kunnen planten niet goed in groeien (heb nu dus nepplanten maar ik wil echte planten), welke bodembeddeking is dus het best?
Dit was het eigenlijk wel... ik heb ook nog wat vragen over het verhuizen van de vissen, maar dat komt later wel...
Alvast heel erg bedankt!!!
Mvg.
Toby derks