Superfish Home 25 of Wave 30

Plaatst hier uw onderwerp als het niet in een andere rubriek geplaatst kan worden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Onderwerp auteur
Kelinen
0-200
0-200
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 jul 2008 21:30
Locatie: Merelbeke

Superfish Home 25 of Wave 30

Bericht door Kelinen »

Goedemiddag iedereen,

ik zoek meningen/ervaringen over het gebruik van een Superfish Home 25 of een Wave 30, om in te richten voor wat garnaaltjes en eventueel wat nano-visjes :lol: Dus alle meningen zijn welkom, hoe zit het met de kwaliteit van de filter en de verlichting? Ik hou meer van het design van de home 25, maar die Wave 30 heeft uiteindelijk wel 5 liter meer inhoud. Of wat zijn jullie alternatieven voor een klein aquarium dat er wel wat design uitziet en toch goedkoop is (20-60 liter).

Het komt er dus op neer dat ik een klein, betaalbaar aquarium zoek, inclusief verlichting en filter (en verwarming) om op zijn minst wat garnalen in te houden, en momenteel zijn mijn ogen gevallen op twee bovenstaande aquaria. Alle meningen zijn welkom :mrgreen:
Groetjes, Lukas

Gebruikersavatar

Tim Gelderland
Oud teamlid
Oud teamlid
Berichten: 2275
Lid geworden op: 11 okt 2015 16:02
Locatie: Zevenaar

Re: Superfish Home 25 of Wave 30

Bericht door Tim »

Ik vind de dennerle scapers tank mooi de 50 liter krijg je alleen geen verwarming en filter bij. Maar kan je altijd los aanschaffen. Ik zou altijd voor zo groot mogelijke bank nemen. Zodat je meer mogelijk heden heb. Ik heb zelf geen ervaring met die aquariums.
'The eye is useless, if the mind is blind'

Plaats reactie

Terug naar “Aquarium algemeen”