Help

Plaatst hier uw onderwerp als het niet in een andere rubriek geplaatst kan worden.
Gesloten
Gebruikersavatar

ijsselmeer
200-400
200-400
Berichten: 397
Lid geworden op: 30 mar 2015 23:44
Locatie: Ridderkerk

Re: Help

Bericht door ijsselmeer »

nou aqua als dat uitkomt kan dan kan Pascal wel een SM kamer voor zichzelf op zolder gaan bouwen want dan krijg pascal geen klappen meer maar FLINKE MEPPEN en die komen denk ik toch hard vastgebonden op z`n wagenwiel en ruilt zijn vrouw de pomp in voor een ZWEEP :cry:

Dus Pascal koop z`n filter en doe extra lief ,galant, zet koffie voor haar etc etc dan is haar bui met 3 dagen over .


Hoop ik voor je :lol:
VAREN IS FIJNER DAN JE DENKT

Gebruikersavatar

Onderwerp auteur
Pascal112
0-200
0-200
Berichten: 48
Lid geworden op: 06 dec 2015 11:09

Re: Help

Bericht door Pascal112 »

Mijn vissenbestand tot nu 15 neon tetras 6 platys 4 gouramis 2 botias spijt van die 2 werken super wild
En we hebben 8 ottocinclus super visjes ma heb eigenlijk niks wat op de grond dingen opeet etcetera wat raden jullie aan of zouden jullie veranderen tips.?

Gebruikersavatar

Kevin Noord-Brabant
Hoofdbeheerder / oprichter
Hoofdbeheerder / oprichter
Berichten: 6842
Lid geworden op: 19 okt 2007 09:37

Re: Help

Bericht door Kevin »

Ik zit dit onderwerp is door te lezen en wat me opvalt is dat er allerlei vragen in voorkomen die eigenlijk in andere rubrieken horen dan in aquarium algemeen. Zou je in het vervolg je vragen in de des betreffende forums willen stellen a.u.b.?

Wat te doen met dit onderwerp?
We kunnen hem verplaatsen naar "Mijn aquarium" zodat je er verder in kunt een soort van dagboek bij te houden en foto's te tonen aan andere forumleden. Of we sluiten hem en laten hem hier staan.

Zeg het maar Pascal.
Groetjes Kevin.

Doe het zelf achterwand

Gebruikersavatar

Onderwerp auteur
Pascal112
0-200
0-200
Berichten: 48
Lid geworden op: 06 dec 2015 11:09

Re: Help

Bericht door Pascal112 »

Ik zal em zelf wel verwijderen!!!

Gebruikersavatar

Kevin Noord-Brabant
Hoofdbeheerder / oprichter
Hoofdbeheerder / oprichter
Berichten: 6842
Lid geworden op: 19 okt 2007 09:37

Re: Help

Bericht door Kevin »

Wel snel dan. Heb het topic maar gesloten, dan kan hij niks verwijderen ghe ghe ghe.
Groetjes Kevin.

Doe het zelf achterwand

Gesloten

Terug naar “Aquarium algemeen”