Welke stenen zijn geschikt?

Gebruikersavatar

Onderwerp auteur
Muppet1987
1000+
1000+
Berichten: 2012
Lid geworden op: 04 nov 2017 20:17

Re: Welke stenen zijn geschikt?

Bericht door Muppet1987 »

Dus jij hebt wel drakenstenen? Gaaf! Wat betaal je gemiddeld? En zijn ze makkelijk schoon te maken? Ik ben dan wel nieuwsgierig naar je bak!

Gebruikersavatar

tobyderks
1000+
1000+
Berichten: 2064
Lid geworden op: 07 apr 2015 22:06

Re: Welke stenen zijn geschikt?

Bericht door tobyderks »

Dat verschilt heel erg, ik heb 1 best grote steen en hier heb ik 6 euro vopr betaald. Mijn andere stenen komen uit zo'n pakket, ik weet niet meer hoe die heet maar ik kan thuis wel even de verpakking zoeken, hier zaten 5 drakenstenen in, 2 grote en 3 kleine.
De stenen maak ik nooit schoon, ze zijn nu wel een beetje donkerder geworden door algen maar ik stoor mij daar niet aan.
Mijn bak is heel niet bijzonder hoor :mrgreen: , maar dit is het topic daar over:
https://aquafora.nl/viewtopic.php?f=28& ... &start=315

Gebruikersavatar

Onderwerp auteur
Muppet1987
1000+
1000+
Berichten: 2012
Lid geworden op: 04 nov 2017 20:17

Re: Welke stenen zijn geschikt?

Bericht door Muppet1987 »

Nou, ik vind je nieuwe bak er mooi uitzien hoor! En die drakenstenen doen echt wel wat!!

Gebruikersavatar

tobyderks
1000+
1000+
Berichten: 2064
Lid geworden op: 07 apr 2015 22:06

Re: Welke stenen zijn geschikt?

Bericht door tobyderks »

Haha dankje, dat pakket waar ik het net over had, dat heet nano nature drakensteen, de stenen zijn wel echt voor nano bakken, in de lfs kan je vast grotere stukken vinden.

Gebruikersavatar

Linda
Lid toezichthoudersteam
Lid toezichthoudersteam
Berichten: 8464
Lid geworden op: 28 aug 2011 22:18
Locatie: Arnhem

Re: Welke stenen zijn geschikt?

Bericht door Linda »

Waah oud topic! Ik ga lekker toch reageren!

Weet je al wat je doet qua stenen Mup?
Ik heb zelf lavastenen (las dat jij ze ook had gehad) en ben er super blij mee. Ze worden niet vies oid..
Ik denk dat dat bij jou dit keer ook niet zal gebeuren omdat je ook plantenvoeding ed gaat toevoegen waardoor je nauwelijks alggroei krijgt.

Plantjes groeien er heel goed op omdat ze wat ruwer zijn. Dat "pakt" lekker :)

Dragonstones zijn ook schitterend, die heb ik in mijn nano bak gehad. Zijn wel een bak duurder dan de lavastenen..Maar super gaaf!

Bij het tuincentrum zijn stenen vaak goedkoper dan bij de speciaalzaken maar wel wat beperkter in keuze. Dragonstones zul je er niet vinden maar lava stenen dan weer wel ;)

Plaats reactie

Terug naar “Bodembedekking, inrichting en plaatsing”