Maansteen kopen

Plaats reactie
Gebruikersavatar

Onderwerp auteur
BGcc
0-200
0-200
Berichten: 64
Lid geworden op: 09 aug 2016 10:58

Maansteen kopen

Bericht door BGcc »

Hey allemaal,

Ben op dit moment bezig met het verzamelen van de inrichting voor een Malawi-bak. Ik wil er heel graag zogenaamd maansteen in leggen. Ik krijg het echter niet gevonden. Heb de Intratuin, Groenrijk, Hornbach en LFS gehad, maar daar is het niet of veel te klein. Het is uiteraard wel te bestellen, maar dan is de keuze zeer beperkt.

Het idee is om de basis met zo'n 3 grote stukken (+/- 25kg schat ik in) te maken en daar kleine stukken bij te plaatsen. Wellicht dat jullie ervaringen hebben met zaken waar goede stukken te vinden zijn of wellicht dat ik niet bij de juiste zaken kijk.

Ik woon in Tilburg, maar als het ergens in Noord Brabant te vinden ben ik tevreden ;).

Alvast bedankt!

Groet,
Thomas

Gebruikersavatar

Linda
Lid toezichthoudersteam
Lid toezichthoudersteam
Berichten: 8464
Lid geworden op: 28 aug 2011 22:18
Locatie: Arnhem

Re: Maansteen kopen

Bericht door Linda »

Heb je Marktplaats al geprobeerd?

Ik heb het zelf een keer gehaald in Zevenaar bij een vis kwekerij. Maar die zijn van de aardbodem verdwenen...

Weet je wat ironisch is... Ik heb ze nog steeds.... Alleen liggen ze momenteel anderhalve meter diep in onze met aarde opgevulde vijver die nu fungeert als plantenbak 🤔

Gebruikersavatar

Onderwerp auteur
BGcc
0-200
0-200
Berichten: 64
Lid geworden op: 09 aug 2016 10:58

Re: Maansteen kopen

Bericht door BGcc »

Hallo Linda,

Ben inmiddels van gedachte veranderd en heb mijn aquarium vol Ardenner breuksteen liggen.
Toch bedankt voor je reactie!

Groet,
Thomas

Gebruikersavatar

Linda
Lid toezichthoudersteam
Lid toezichthoudersteam
Berichten: 8464
Lid geworden op: 28 aug 2011 22:18
Locatie: Arnhem

Re: Maansteen kopen

Bericht door Linda »

Oh helemaal goed!
Zijn ook veel mooier 😉

Plaats reactie

Terug naar “Bodembedekking, inrichting en plaatsing”