Jonge Ancistrus

Plaats reactie
Gebruikersavatar

Onderwerp auteur
Bolland
0-200
0-200
Berichten: 36
Lid geworden op: 20 jan 2018 19:55
Locatie: Groningen

Jonge Ancistrus

Bericht door Bolland »

Hallooo, ik ben ondertussen ook verslaafd aan deze leuke hobby. Nu ben ik van een 80 cm bak naar een Vision 450 bak gegaan. Het moest natuurlijk weer groter.. Nu heb ik de oude bak jonge Ancistrus zwemmen/zuigen van nu een ongeveer een week oud. Zo ongeveer 1 cm groot. Leuk joh. Was pappa Ancistrus al een tijdje kwijt, dus had al een vermoeden. Maar er krioelen nu ongeveer 20 stuks door het hele aquarium. Ik heb in deze bak ook nog een kolonie garnalen, pap en mam Ancistrus, 4 hele jonge platy's en 10 vuur tetra. Dus hier is er geen gevaar. Maar nu wil ik er een paar in mijn Vision 450 doen. Daar ligt meer gevaar op de loer zoals molly's, koi guppen, grote platy's en zwaardragers en 2 L nummers en corys. Al zijn de laatste misschien een gevaar dat ze het eten wegkapen.

Nu de vraag kan ik hier al een paar in doen of zijn ze toch nog te klein? Zelfstandig zijn ze wel, maar worden ze daar nu wel gelukkig?
Trouwens, tussen de 20 zitten ook 5 wit/gele (albino?). Wel grappig want de ouders zijn zwart/grijs.
Voeg er een paar foto's bij.

Groet Frank.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar

amber98
Lid toezichthoudersteam
Lid toezichthoudersteam
Berichten: 6227
Lid geworden op: 22 aug 2015 12:54
Locatie: Zuid-Limburg

Re: Jonge Ancistrus

Bericht door amber98 »

Je kan voor de zekerheid altijd nog een paar weken wachten natuurlijk. Hoewel ancistrus niet snel meer opgegeten worden op deze leeftijd ;)

Plaats reactie

Terug naar “Het kweken van vis”