Ziekte ramirezi?

Plaats reactie
Gebruikersavatar

Onderwerp auteur
jorisy3
0-200
0-200
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 apr 2017 19:37
Locatie: Westland

Ziekte ramirezi?

Bericht door jorisy3 »

Beste allemaal,

Ik heb mij zojuist ik denk ongeveer +/- een minuutje geleden aangemeld op dit forum. Ik probeer al een tijdje de apistogramma ramirezi te houden in mijn bak. Na dit denk ik ongeveer +/- nu drie keer ge probeert te hebben gaat het nu eindelijk goed met het mannetje denk ik? Alleen ik twijfel over het vrouwtje ze ziet er klein en dun uit (denk ik?). Ook is ze wat licht van kleur. Ze eet wel maar niet heel veel omdat de andere vissen er vaak eerder bij zijn. please help het is mijn favorieten aquarium vis alleen hij is zo moeilijk en in ik weet niet meer wat te doen.

Hoop dat ik dit op de goede plek plaats, normaal gesproken ben ik niet zo van de forums dit is mijn eerste keer. FEESSIE!! Oke sorry voor dat, maar ik denk voor stel je voor er zijn hier boze forum mensen dan bij deze alvast mijn excuus voor mijn vreselijk grammaticaal Nederlands leventje.

Hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Met vriendelijke groeten,
Joris (Forumbaby)

Gebruikersavatar

Linda
Lid toezichthoudersteam
Lid toezichthoudersteam
Berichten: 8464
Lid geworden op: 28 aug 2011 22:18
Locatie: Arnhem

Re: Ziekte ramirezi?

Bericht door Linda »

Dag Joris.
Ik heb jouw bericht even een nieuw plekje gegeven in zijn eigen onderwerp ;)
Sorry dat het even duurde..
Geen zorgen over boze opmerkingen hier, daar houden wij niet van en wordt streng op gelet. Je mag hier alles vragen. :)

Over je vrouwtje, het kan zijn dat zij lijdt aan parasieten omdat ze zo mager blijft. Echter kan het ook goed zijn dat je waterwaarden voor haar niet optimaal zijn. Ramirezi zijn erg moeilijk te houden vissen. Ze zijn door het vele kweken, want erg populair, heel zwak geworden..
Het zijn geen beginners vissen helaas. Heb je je waterwaarden toevallig gemeten?

Gebruikersavatar

Erik1974
1000+
1000+
Berichten: 1723
Lid geworden op: 09 dec 2014 13:08
Locatie: Bilthoven

Re: Ziekte ramirezi?

Bericht door Erik1974 »

Wat ik doe bij mijn altispinosa is voeren met een pipet. Dan kan je gericht voeren en weet je ook zeker dat ze genoeg binnen krijgen. Anders pakken mijn diamantzalmen alles af.

Plaats reactie

Terug naar “Ziekten en plagen”