kweekbak maken

Plaats reactie
Gebruikersavatar

Onderwerp auteur
loveburning
0-200
0-200
Berichten: 18
Lid geworden op: 09 okt 2011 12:11

kweekbak maken

Bericht door loveburning »

ik krijg een aquarium van 60x30x40 en ik wil daar een kweekbak van maken voor l nummers (heb ik nog niet maar ga ik kopen ik denk 144) en voor een paar albino corydorassen.
ik heb al een paar albino corydorassen in mijn gezelschapsbak en deze hebben 1x eitjes gelegd toen ze pas in die bak kwamen (wat ik had gezien) deze kwamen uit, maar overleefden het niet.
hoe kan ik deze bak dan het best inrichten en hoe zorg ik ervoor dat de l nummers en de corydorassen gaan kweken?
en kunnen deze wel samen in een kweekbak of hebben ze per soort hele andere temperaturen enzo nodig?
heeft iemand een schema van dagen en tijden en soorten voer en waterwissels en alles erop en eraan?
alvast bedankt!!
misschien heeft er nog iemand ideeen over kweken met andere soorten vis wat een beetje gemakkelijk gaat.
ik zit er soms ook over te denken om weer een harem aplocheilus lineatus te nemen, want deze had ik begin dit jaar in mijn gezelschapsbak van 60cm en toen ik ze weg deed vond ik er een jong van en deze is zelfs groot geworden!

Gebruikersavatar

Onderwerp auteur
loveburning
0-200
0-200
Berichten: 18
Lid geworden op: 09 okt 2011 12:11

Re: kweekbak maken

Bericht door loveburning »

laat maar, deze grote bak gaat in de verkoop en ik ga een kleinere terug kopen waar ik eventueel wel cory's in kan kweken.

Plaats reactie

Terug naar “Meervallen en modderkruipers”