Om op de hoogte te blijven van alle veranderingen en aankondigingen lees dan regelmatig onze Nieuwspagina even door.
Als u deze melding gelezen heeft, kunt u hem sluiten door op het kruisje te klikken in de rechter bovenhoek.

Linkpagina beheerder gezocht

Plaats reactie
Onderwerp starter
Kevin
Hoofdbeheerder / oprichter

Linkpagina beheerder gezocht

Bericht door Kevin » 08 feb 2018 06:31

Beste leden,
Onze linkpagina heeft al een tijdje geen beheerder meer en mag ook wel weer is wat actueler worden.
Als er iemand is die het leuk vind om het internet af te struinen naar interessante websites meld je dan aan dmv het aanmeldformulier in te vullen en wie weet kunnen we jou verwelkomen als nieuw teamlid van AquaforA.

Groetjes Kevin.

* Heb jij een interessante website gevonden, voeg hem dan aub toe aan onze Linkpagina.
* Doe het zelf achterwand
* Volg ons op Facebook

tobyderks
1000+
1000+
Contacteer:

Re: Linkpagina beheerder gezocht

Bericht door tobyderks » 08 feb 2018 07:43

Ik zal er even over nadenken. Ik huppel hier nu al een paar jaartjes rond en ik zou graag willen helpen waar nodig. Ik weet echter niet of ik nu wel de tijd heb om urenlang het internet om te spitten naar interessante sites. Aan de andere kant heb ik er zelf al genoeg bezocht dus zo heel lastig zal het voor mij ook niet zijn.
Maargoed je weet nu in ieder geval dat ik graag wil helpen. Ik denk er nog even over na en dan laat ik het je weten :)

riny
0-200
0-200
Contacteer:

Bericht door riny » 08 feb 2018 08:38

Misschien een klein tipje. Er is een categorie "Website van leden". Deze is nu (nog) leeg.

Misschien kan het CMS deze categorie zelf vullen door de juiste velden van de profielen van de leden uit te lezen. Veel CMS-systemen hebben wel een mogelijkheid hiertoe. Dan is er in elk geval geen onderhoud meer voor deze categorie.

Onderwerp starter
Kevin

Bericht door Kevin » 10 feb 2018 03:13

Tony het hoeft ook geen uren lang te zijn natuurlijk, het blijft hobby en moet wel leuk blijven.

Riny dat is zeker mogelijk echter staat het profielveld uit voor normale leden meen ik

Groetjes Kevin.

* Heb jij een interessante website gevonden, voeg hem dan aub toe aan onze Linkpagina.
* Doe het zelf achterwand
* Volg ons op Facebook

tobyderks
1000+
1000+
Contacteer:

Bericht door tobyderks » 10 feb 2018 23:45

Hmm ik bedacht me wel dat ik helemaal niet zo handig ben met digitale dingen :oops: . Alleen een linkje kopiëren en een stukje tekst er bij zetten moet lukken maar als er nog meer bij komt kijken word het al snel lastig voor mij :mrgreen: . Ik denk dat ik dit beter kan overlaten aan mensen die hier wat handiger in zijn. Ik help graag hoor maar dit zou voor mij de eerste keer zijn dat ik zoiets doe.
Je mag altijd bij me terug komen als je echt met spoed iemand nodig hebt, dan doe ik het graag :D .

riny
0-200
0-200
Contacteer:

Bericht door riny » 11 feb 2018 07:43

Kevin: Inderdaad kan ik zelf geen website invullen, dus dit veld is niet voor alle leden beschikbaar.

Plaats reactie

Terug naar “Huishoudelijke mededelingen”