Sluiers naar binnen

Plaats reactie
Gebruikersavatar

Onderwerp auteur
amber98
Lid toezichthoudersteam
Lid toezichthoudersteam
Berichten: 6227
Lid geworden op: 22 aug 2015 12:54
Locatie: Zuid-Limburg

Sluiers naar binnen

Bericht door amber98 »

Hoii,
Nu het weer kouder wordt, wil ik binnenkort de sluierstaarten weer in de garage zetten. Alleen was het vorig jaar niet zo soepel. De bak stond vlakbij de deur en de heke winter moesten we over de bak springen om aan de rest te komen. Dit moest wel, anders zou er totaal geen licht in de bak komen. Heeft iemand misschien een ander idee, een lamp bijv? Het gaat om een ronde speciekuip van 100L. De lamp hoeft niet sterk te zijn, het gaat er alleen om dat de vissen wat licht hebben en de waterpest kan overleven. Ik ben ook aan het kijken of er heel goedkoop een aquarium van 100L te vinden is op marktplaats, die zou in dan ook ergens achteraan neer kunnen zetten.

Gebruikersavatar

Linda
Lid toezichthoudersteam
Lid toezichthoudersteam
Berichten: 8464
Lid geworden op: 28 aug 2011 22:18
Locatie: Arnhem

Re: Sluiers naar binnen

Bericht door Linda »

amber98 schreef:Hoii,
Nu het weer kouder wordt, wil ik binnenkort de sluierstaarten weer in de garage zetten. Alleen was het vorig jaar niet zo soepel. De bak stond vlakbij de deur en de heke winter moesten we over de bak springen om aan de rest te komen. Dit moest wel, anders zou er totaal geen licht in de bak komen. Heeft iemand misschien een ander idee, een lamp bijv? Het gaat om een ronde speciekuip van 100L. De lamp hoeft niet sterk te zijn, het gaat er alleen om dat de vissen wat licht hebben en de waterpest kan overleven. Ik ben ook aan het kijken of er heel goedkoop een aquarium van 100L te vinden is op marktplaats, die zou in dan ook ergens achteraan neer kunnen zetten.
Ik heb over een paar weken een meterbak beschikbaar..Mag je gratis ophalen. Hij is wel lek maar dat betekend alleen dat je hem tot 10 cm vanaf de rand niet kan vullen.
Daaronder is hij niet lek. ;)
Alleen de kap houd ik zelf, die gaat op de nieuwe bak.

En je hebt bureau lampen die je vast kan zetten aan een bureau met een schroefklem. Is dat niets?

Gebruikersavatar

Onderwerp auteur
amber98
Lid toezichthoudersteam
Lid toezichthoudersteam
Berichten: 6227
Lid geworden op: 22 aug 2015 12:54
Locatie: Zuid-Limburg

Re: Sluiers naar binnen

Bericht door amber98 »

Bedankt voor het aanbod, Je woont alleen niet bepaald in de buurt, dus dat gaat een hele reis worden en ik weet niet of mijn ouders daarop zitten te wachten..

Zal eens kijken naar die bureaulampen, of dat misschien gaat passen.

Gebruikersavatar

Linda
Lid toezichthoudersteam
Lid toezichthoudersteam
Berichten: 8464
Lid geworden op: 28 aug 2011 22:18
Locatie: Arnhem

Re: Sluiers naar binnen

Bericht door Linda »

Haha dat klopt helaas...
Hopelijk werkt zo'n bureaulampje ook prima!

Plaats reactie

Terug naar “Koudwatervissen”