Jonge L144

Plaatst hier een onderwerp als het niet in een andere rubriek geplaatst kan worden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Onderwerp auteur
maradja
0-200
0-200
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 jun 2015 12:35

Jonge L144

Bericht door maradja »

Hallo,


Ik heb een kleine 60 -L144 jongen, na ze een 3 weken in een drijvend kweekbakje in het grote aquarium te hebben gehad zitten ze nu in een 20 liter bakje met LED verlichting en hout javavaren en enkele stenen als ook grind. Hoe lang duurt het gemiddeld alvorens ze naar b.v. LFS kunnen? :vis:
Altum Orinoco F1 manen enkele Lnummers waaronder de L046

Gebruikersavatar

Tim Gelderland
Oud teamlid
Oud teamlid
Berichten: 2275
Lid geworden op: 11 okt 2015 16:02
Locatie: Zevenaar

Re: Jonge L144

Bericht door Tim »

mischien kan je jezelf eerst even voorstellen,aangezien je dat nog niet hebt gedaan.
ik kan je niet helpen met het kweken van l nummers daar heb ik geen ervaring mee.
'The eye is useless, if the mind is blind'

Gebruikersavatar

Onderwerp auteur
maradja
0-200
0-200
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 jun 2015 12:35

Re: Jonge L144

Bericht door maradja »

Volgens mij ben ik eerder lid van dit Forum, Dus dat doe ik niet en je begint een beetje te zeiken meneer de irritant. Ik stel gewoon een vraag, en heb al eerder gezien dat je iedere keer als er een voor jou onbekend iemand komt je deze vraag stelt.

Ik denk dat ik dankzij jou ook maar hier afscheid ga nemen meneer de BETWETER. Onderaan staat wie ik ben!!!!!!

Geacht Team zouden jullie mij kunnen uitschrijven heb het helemaal gehad met die FORUM.was een leuk half jaar dit alles te hebben gelezen. Maar vindt het niet meer zo leuk. Bedankt voor het toch leuk leesplezier tot nu toe.
Altum Orinoco F1 manen enkele Lnummers waaronder de L046

Gebruikersavatar

amber98
Lid toezichthoudersteam
Lid toezichthoudersteam
Berichten: 6241
Lid geworden op: 22 aug 2015 12:54
Locatie: Zuid-Limburg

Re: Jonge L144

Bericht door amber98 »

Ik weet niet of je nog iets aan het antwoord hebt maar:
Jongen van de L144 zijn klaar voor een verhuizing als ze rond de 4cm groot zijn.

Gebruikersavatar

Linda
Lid toezichthoudersteam
Lid toezichthoudersteam
Berichten: 8464
Lid geworden op: 28 aug 2011 22:18
Locatie: Arnhem

Re: Jonge L144

Bericht door Linda »

Hallo Maradja,
Het is niet verplicht je voor te stellen maar we vinden het altijd wel leuk om te weten wie er achter de nickname schuilgaat. Natuurlijk hoef je je niet in details te treden :P

Jammer dat je vind dat je vanwege één persoon die zich wat ongelukkig uitdrukt je besluit het forum te verlaten. Wij doen er alles aan dit een vriendelijk en gezellig forum te houden.

Gebruikersavatar

JoopL
0-200
0-200
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 apr 2016 13:07

Re: Jonge L144

Bericht door JoopL »

Ik heb nu voor de 3e keer jonge L-144 visjes. Ik vraag mij af welk voer deze beestjes moeten hebben? Ze zitten in een drijf/werpbakkie.

Let wel. Ik ben maar gewoon een aquarium houder, zonder enige kweek ambitie. De enige visjes in mijn 54 liter bakkie die jongen voortbrengen zijn de tiger guppen en de L144 nrs.

Gebruikersavatar

Linda
Lid toezichthoudersteam
Lid toezichthoudersteam
Berichten: 8464
Lid geworden op: 28 aug 2011 22:18
Locatie: Arnhem

Re: Jonge L144

Bericht door Linda »

JoopL schreef:Ik heb nu voor de 3e keer jonge L-144 visjes. Ik vraag mij af welk voer deze beestjes moeten hebben? Ze zitten in een drijf/werpbakkie.

Let wel. Ik ben maar gewoon een aquarium houder, zonder enige kweek ambitie. De enige visjes in mijn 54 liter bakkie die jongen voortbrengen zijn de tiger guppen en de L144 nrs.
Hier kun je beter een eigen topic over openen,

Gebruikersavatar

JoopL
0-200
0-200
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 apr 2016 13:07

Re: Jonge L144

Bericht door JoopL »

Oké, ga ik dat doen (Y)

Gebruikersavatar

Linda
Lid toezichthoudersteam
Lid toezichthoudersteam
Berichten: 8464
Lid geworden op: 28 aug 2011 22:18
Locatie: Arnhem

Re: Jonge L144

Bericht door Linda »

:duim:

Plaats reactie

Terug naar “Vis algemeen”