verkoop aquarium

Forumregels
  • In een advertentie dient ten minste de plaatsnaam te staan waar de adverteerder woont, of het artikel kan worden afgehaald.
  • Het is niet toegestaan e-mailadressen en telefoonnummers in een advertentie te plaatsen.
    Bij interesse kunnen die via PB worden uitgewisseld.
  • Een advertentie mag niet enkel bestaan uit een link naar bv. Marktplaats.
  • Wij adviseren, omdat hier vaak naar gevraagd wordt, een foto bij de advertentie te plaatsen.
Plaats reactie
Onderwerp starter
theo1961
0-200
0-200

verkoop aquarium

Bericht door theo1961 » 10 mei 2020 18:23

Inmiddels heb ik al diverse aquaria gehad, met name gevuld met discusvissen omdat daar mijn voorkeur naar uitging.
Ik heb nu toch voor mezelf besloten om mijn huidig aquarium te koop aan te bieden. (woon in Barendrecht)
Zoals jullie op de onderstaande foto's kunnen zien heb ik een compleet uitgerust aquarium gevuld met 8 gezonde discusvissen van verschillende grootte.
De discusvissen zijn geen probleemvissen, ik kan ze aaien, ze komen naar me toe, er zitten ook twee paartjes in, die zeker 1 keer in de twee weken eitjes leggen.
Blijft altijd weer mooi om te zien. Van discusvissen word ook beweerd dat ze moeilijk te houden zijn, mijn ervaring is inmiddels, dat dit reuze meevalt. Ik ververs 80% van het water, geloof het of niet, 1 x per 2 weken, bak ca 500 liter, de tank heeft een UV-C van 55 Watt , ja dat lijkt idd veel te veel, maar ook daar ondervinden ze geen hinder van, integendeel. Natuurlijk Co2, 1 reservefles en goede led-verlichting.
Daarnaast heb ik een grote Eheim 2080 filter en een normale Eheim filter (type nr weet ik even niet), dit alles bij elkaar houdt het draaiende.
Maten Aqualantis aquarium. (2017) 148/151 breed met ombouw, 60 /70 cm hoog met ombouw/. 48,5/50 diep met ombouw.

Onderkast = 151 breed x 83,5 hoog x 51 diep (lichtbruin, generfd)

Ik verwacht een goed en acceptabel bod en alleen dan ga ik tot verkoop over.
Ik verkoop dit als een totaalpakket en niet in onderdelen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Te koop”