Om op de hoogte te blijven van alle veranderingen en aankondigingen lees dan regelmatig onze Nieuwspagina even door.
Als u deze melding gelezen heeft, kunt u hem sluiten door op het kruisje te klikken in de rechter bovenhoek.

Juwel Vision 260 met toebehoren.

Forumregels
  • In een advertentie dient ten minste de plaatsnaam te staan waar de adverteerder woont, of het artikel kan worden afgehaald.
  • Het is niet toegestaan e-mailadressen en telefoonnummers in een advertentie te plaatsen.
    Bij interesse kunnen die via PB worden uitgewisseld.
  • Een advertentie mag niet enkel bestaan uit een link naar bv. Marktplaats.
  • Wij adviseren, omdat hier vaak naar gevraagd wordt, een foto bij de advertentie te plaatsen.
Plaats reactie
Onderwerp starter
Goblin
0-200
0-200

Juwel Vision 260 met toebehoren.

Bericht door Goblin » 07 jan 2019 10:50

Nou, dan ook maar even hier een advertentie plaatsen dan.

Zoals jullie misschien al gelezen hebben stop ik met de hobby ivm tijd, geld, en studie. Het gaat om een donker bruine Vision 260, aangeschaft in 2012, heeft niet leeg gestaan. Er zitten enkele krasjes op de ruit maar deze vallen nagenoeg niet op.

Bij het aquarium horen:
JBL CristalProfi e1501 greenline, inclusief ingedraaid filtermateriaal. (Mogelijk met garantie tot 2021)
JBL PRO TEMP s300 (Aanschaf oktober 2018)

Trocal Special-plant T5, 54watt
Trocal Amazon-day T5, 54watt
Originele reflectoren

Vang netjes
Schoonmaak spullen
Flexibele slangen borstel
Hevel
Pincet

Er is ook een mogelijkheid om voer, zand, hout, en planten bemesting mee te geven.

De vissen zouden mee geleverd kunnen worden. Het gaat in dat geval om: 15 zwarte neons
5 koper zalmen (6 jaar oud)
3m 7v ??onbekend guppen
8 corydoras
1 zweepstaart meerval (10 jaar)
6 amano garnalen

Als men de vissen wil ovenemen zal men zelf voor transport moeten zorgen. Zo niet, dan zal ik zorgen dat de vissen terecht kunnen bij het vissen asiel in delft. Ook zal ik zorgen dat het aquarium natuurlijk leeg een schoon is.

300,- Afhalen in Schoonebeek.

Voor een beter idee van het aquarium kan je ook het topic bekijken in de voetnote wat ik tot nu toe heb bijgehouden.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding