We hebben weer een volledig nieuw artikel geschreven. Dit keer over de Rode Neritina Slak. Naar mijn idee een van de mooiste slakken die ook nog eens een goed algeneter is:
https://www.aquainfo.nl/artikel/vittina ... tina-slak/
Om op de hoogte te blijven van alle veranderingen en aankondigingen lees dan regelmatig onze Nieuwspagina even door.
Als u deze melding gelezen heeft, kunt u hem sluiten door op het kruisje te klikken in de rechter bovenhoek.
Als u deze melding gelezen heeft, kunt u hem sluiten door op het kruisje te klikken in de rechter bovenhoek.
Nieuw artikel
Re: Nieuw artikel
Wat een prachtige slakken.
Het nadeel van renslakken vind ik, is dat ze overal eitjes leggen die niet uitkomen waardoor je bak binnen de kortste keren vol zit met witte stipjes.
Het nadeel van renslakken vind ik, is dat ze overal eitjes leggen die niet uitkomen waardoor je bak binnen de kortste keren vol zit met witte stipjes.
-
- 600-800
Woooow....het lijkt wel of Vincent van Gogh er met een penseel langs is geweest....
Of de paashaasMuppet1987 schreef: ↑01 sep 2018 22:37Woooow....het lijkt wel of Vincent van Gogh er met een penseel langs is geweest....![]()
Van Jim (de fotograaf) begreep ik dat hij totaal geen last had van de eitjes. Hij heeft ook de Zebra renslak en dat vindt hij inderdaad een drama.
Wil je meer weten over een soort? Kijk eens in onze database: AquaforA Database
Ah oké! Goed om te weten.
Helaas heb ik twee aquaria waarin in de ene een groep helena's zit en in de andere een dwergkogel
Helaas heb ik twee aquaria waarin in de ene een groep helena's zit en in de andere een dwergkogel
Tja...dat zou een duur maar zeer fraai maaltje worden ben ik bang.
Wil je meer weten over een soort? Kijk eens in onze database: AquaforA Database
Erg mooie dieren en een leuk artikel 

Think like a proton and stay positive... ;)
Mijn juwel rio 125
Mijn juwel rio 125