De Maanvis - Nijmegen

Plaats reactie
Gebruikersavatar

Onderwerp auteur
Jeltje
1000+
1000+
Berichten: 1133
Lid geworden op: 02 jun 2011 19:35
Locatie: Nijmegen

De Maanvis - Nijmegen

Bericht door Jeltje »

Ik kon deze winkel niet vinden hier, als hij al ergens staat moet dit maar gesloten worden...

___________________________________
www.demaanvis.nl
Nieuwe Nonnendaalseweg 55-57
6542 PB Nijmegen
024-3774710
___________________________________

De Maanvis is toch wel mijn vaste aquariumwinkel. Ze hebben een groot asortiment, van alles wat: maanvissen, meervallen, de welbekende afrikaanse Cichliden en zelfs roggen. De vissen zien er uitstekend uit, eigenlijk nooit dode vissen gezien. Je kan gratis je water laten meten en krijgt altijd eerlijke adviezen. Prijsstelling is normaal vind ik, niet te duur maar ook niet echt goedkoop.
Prima service, ik heb een keer bijlzalmen gekocht die drie dagen later schimmel hadden, de bijlzalmen in de winkel hadden dit echter niet. Omdat we dus niet zeker wisten waar de schimmel vandaan kwam, werden de kosten van de medicijnen gedeelt, erg aardig vind ik. Ook wordt er voor de vaste klanten vaak wat korting gegeven.
De Maanvis is een echte aanrader voor iedereen met een aquarium! :mrgreen:

Gebruikersavatar

Kees Zuid-Holland
Oud teamlid
Oud teamlid
Berichten: 8484
Lid geworden op: 27 okt 2007 23:50
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

Re: De Maanvis - Nijmegen

Bericht door Kees »

Al best vaak goede dingen gehoord over deze shop, helaas te ver uit mijn buurt.
Just A Traveller In Time
Keessies bakkie

Gebruikersavatar

Cannonfodder
0-200
0-200
Berichten: 147
Lid geworden op: 12 feb 2011 16:00
Locatie: nijmegen

Re: De Maanvis - Nijmegen

Bericht door Cannonfodder »

heb daar al mijn vissen vandaan en planten, altijd goede service nooit geen problemen gehad
http://www.aquafora.nl/viewtopic.php?f=28&t=5811

Rekord 800 110liter


10 Koperzalm
15 kardinaaltetra
5 bijlzalm
2 goud barbeel
1 meerval
2 siamese algeneter
1 goudgoerami

Gebruikersavatar

tobyderks
1000+
1000+
Berichten: 2064
Lid geworden op: 07 apr 2015 22:06

Re: De Maanvis - Nijmegen

Bericht door tobyderks »

Idd een zeer goede winkel! Ook ik ga er altijd naar toe. Gezonde vissen en planten en een ruim assortiment. Meedtal goed en eerlijk advies. Zij hadden mij echter voor mijn 30 liter bakje 5 kardinaal tetras aangeraden, en die heb ik vervolgens genomen ook.... inmiddels heb ik er 10 in een 60 cm bak zitten :D

Gebruikersavatar

Tim
Oud teamlid
Oud teamlid
Berichten: 2275
Lid geworden op: 11 okt 2015 16:02
Locatie: Zevenaar

Re: De Maanvis - Nijmegen

Bericht door Tim »

tobyderks schreef:Idd een zeer goede winkel! Ook ik ga er altijd naar toe. Gezonde vissen en planten en een ruim assortiment. Meedtal goed en eerlijk advies. Zij hadden mij echter voor mijn 30 liter bakje 5 kardinaal tetras aangeraden, en die heb ik vervolgens genomen ook.... inmiddels heb ik er 10 in een 60 cm bak zitten :D
Helemaal mee eens ook mijn vaste winkel. Wel grappig mischien dat we elkaar ooit tegen komen of al tegen gekomen zijn.

Niet iedereen die in een aquarium winkel werkt heeft dan allemaal even veel verstand van vissen en dergelijke somige zijn verkopers of aquarium bouwer. Er lopen daar ook mensen af die dat afraden wat jij opnoemde over de kardinalen. Dus nooit van 1 persoon uitgaan wat hij verteld.
'The eye is useless, if the mind is blind'

Gebruikersavatar

tobyderks
1000+
1000+
Berichten: 2064
Lid geworden op: 07 apr 2015 22:06

Re: De Maanvis - Nijmegen

Bericht door tobyderks »

Tim schreef:
tobyderks schreef:Idd een zeer goede winkel! Ook ik ga er altijd naar toe. Gezonde vissen en planten en een ruim assortiment. Meedtal goed en eerlijk advies. Zij hadden mij echter voor mijn 30 liter bakje 5 kardinaal tetras aangeraden, en die heb ik vervolgens genomen ook.... inmiddels heb ik er 10 in een 60 cm bak zitten :D
Helemaal mee eens ook mijn vaste winkel. Wel grappig mischien dat we elkaar ooit tegen komen of al tegen gekomen zijn.

Niet iedereen die in een aquarium winkel werkt heeft dan allemaal even veel verstand van vissen en dergelijke somige zijn verkopers of aquarium bouwer. Er lopen daar ook mensen af die dat afraden wat jij opnoemde over de kardinalen. Dus nooit van 1 persoon uitgaan wat hij verteld.
Haha ja wie weet! (Zouden we elkaar herkennen dan :P )
Ja die gene die dat zei heb ik al vaker om advies gevraagt, en dan krijg ik altijd als antwoord: kijk maar wat je leuk vind endan zeggen wij wel of het kan. Vervolgens is er iemand anders die mij helpt... Laatst toen ik wat kardinaaltjes er bij ging halen had ik iemand anders, toen zat ik er nog aan te denken om te vragen of ze wel in mijn aq kunnen, en als hij dan nee zegt dan zeg ooh maar volgens iemand hier wel. Maar goed dat is gewoon plagen dus ik dacht laat maar. Heb nog geen abnormaal gedrag gezien, volgens mij vinden ze het prima!

Gebruikersavatar

Linda
Lid toezichthoudersteam
Lid toezichthoudersteam
Berichten: 8464
Lid geworden op: 28 aug 2011 22:18
Locatie: Arnhem

Re: De Maanvis - Nijmegen

Bericht door Linda »

Maanvis is een goede winkel, ik ga er ook regelmatig heen. (Tim zou ik ondertussen wel moeten herkennen :P )
Ik weet niet of jouw smoel al in het smoelenboek staat Toby? Dan weten we hoe je eruit ziet mochten we je tegenkomen :mrgreen:

Ik moet eerlijk zeggen dat niet iedereen die er loopt evenveel verstand heeft van vissen....Maar dan bv wel weer van aquariums bouwen ;)
Als je goed advies over je visjes wilt moet je vragen naar Ivo..
Kardinalen in 30 liter kan eigenlijk echt niet...........10 in 60 cm kan dan weer net.

Gebruikersavatar

tobyderks
1000+
1000+
Berichten: 2064
Lid geworden op: 07 apr 2015 22:06

Re: De Maanvis - Nijmegen

Bericht door tobyderks »

Linda schreef:Maanvis is een goede winkel, ik ga er ook regelmatig heen. (Tim zou ik ondertussen wel moeten herkennen :P )
Ik weet niet of jouw smoel al in het smoelenboek staat Toby? Dan weten we hoe je eruit ziet mochten we je tegenkomen :mrgreen:

Ik moet eerlijk zeggen dat niet iedereen die er loopt evenveel verstand heeft van vissen....Maar dan bv wel weer van aquariums bouwen ;)
Als je goed advies over je visjes wilt moet je vragen naar Ivo..
Kardinalen in 30 liter kan eigenlijk echt niet...........10 in 60 cm kan dan weer net.
Wat in hemelsnaam is het smoelenboek! Haha
Ivo heeft mij inderdaad al eens heel goed via de mail geholpen, maar ik zou eerlijk gezegt niet weten wie hij is irl. De kardinaaltjes zien er in de 60 cm bak in ieder geval happier uit dan in mijn 30 liter bakje, ze zwemmen veel meer!

Gebruikersavatar

Linda
Lid toezichthoudersteam
Lid toezichthoudersteam
Berichten: 8464
Lid geworden op: 28 aug 2011 22:18
Locatie: Arnhem

Re: De Maanvis - Nijmegen

Bericht door Linda »

Smoelenboek! :mrgreen:

Gewoon vragen naar Ivo! :P

Gebruikersavatar

Tim
Oud teamlid
Oud teamlid
Berichten: 2275
Lid geworden op: 11 okt 2015 16:02
Locatie: Zevenaar

Re: De Maanvis - Nijmegen

Bericht door Tim »

tobyderks schreef:
Linda schreef:Maanvis is een goede winkel, ik ga er ook regelmatig heen. (Tim zou ik ondertussen wel moeten herkennen :P )
Ik weet niet of jouw smoel al in het smoelenboek staat Toby? Dan weten we hoe je eruit ziet mochten we je tegenkomen :mrgreen:

Ik moet eerlijk zeggen dat niet iedereen die er loopt evenveel verstand heeft van vissen....Maar dan bv wel weer van aquariums bouwen ;)
Als je goed advies over je visjes wilt moet je vragen naar Ivo..
Kardinalen in 30 liter kan eigenlijk echt niet...........10 in 60 cm kan dan weer net.
Wat in hemelsnaam is het smoelenboek! Haha
Ivo heeft mij inderdaad al eens heel goed via de mail geholpen, maar ik zou eerlijk gezegt niet weten wie hij is irl. De kardinaaltjes zien er in de 60 cm bak in ieder geval happier uit dan in mijn 30 liter bakje, ze zwemmen veel meer!
Dat is een topic onder het onderwerp aquataria. Daar kan je een foto van jezelf plaatsen. Dan kunnen we zien hoe je er uit ziet. :mrgreen:
'The eye is useless, if the mind is blind'

Gebruikersavatar

tobyderks
1000+
1000+
Berichten: 2064
Lid geworden op: 07 apr 2015 22:06

Re: De Maanvis - Nijmegen

Bericht door tobyderks »

Haha Linda en Tim, jullie zal ik nu wel herkennen! Heb nu geen (mooie) foto dus zal eens kijken wanneer ik er een kan nemen, dan kunnen jullie mij ook gaan stalken!

Gebruikersavatar

Tim
Oud teamlid
Oud teamlid
Berichten: 2275
Lid geworden op: 11 okt 2015 16:02
Locatie: Zevenaar

Re: De Maanvis - Nijmegen

Bericht door Tim »

tobyderks schreef:Haha Linda en Tim, jullie zal ik nu wel herkennen! Heb nu geen (mooie) foto dus zal eens kijken wanneer ik er een kan nemen, dan kunnen jullie mij ook gaan stalken!
Hahah top! :mrgreen:
'The eye is useless, if the mind is blind'

Gebruikersavatar

Linda
Lid toezichthoudersteam
Lid toezichthoudersteam
Berichten: 8464
Lid geworden op: 28 aug 2011 22:18
Locatie: Arnhem

Re: De Maanvis - Nijmegen

Bericht door Linda »

:duim:

Plaats reactie

Terug naar “Ervaringen met (online) winkels”