aquaplantsonline.nl

Gebruikersavatar

Silvia

Re: aquaplantsonline.nl

Bericht door Silvia »

Vrijdag besteld en betaald....nog niks binnen.

Maar vandaag een telefoontje dat er iets fout is gegaan en dat ze maandag meteen mijn bestelling gaan verwerken. Dus wel supernetjes dat ze je even bellen over de stand van zaken. :D

Gebruikersavatar

Onderwerp auteur
Dante
800-1000
800-1000
Berichten: 834
Lid geworden op: 22 okt 2007 10:54

Re: www.Aquaplantsonline.nl

Bericht door Dante »

kortom, goede zaak :)

Gebruikersavatar

inadepina
200-400
200-400
Berichten: 251
Lid geworden op: 20 jun 2008 11:28

Aquaplantsonline.

Bericht door inadepina »

Mijn ervaring is prima, heldere site, snelle levering. Plantjes zijn netjes verpakt en in goede staat, hoe ze het verder gaan doen moet ik afwachten maar dat ligt dan niet aan hun alleen.
Doe mij maar een joint zei de goudvis, dan word ik lekker haai..........

Gebruikersavatar

Luuk
0-200
0-200
Berichten: 51
Lid geworden op: 26 jun 2008 13:24

Re: aquaplantsonline.nl

Bericht door Luuk »

Wat kan ik er nog aan toevoegen, het is echt een hele goede zaak. Heb hier nu 2 keer wat besteld, ben er erg tevreden over. Ze antwoorden echt heel snel op de mail(zelfs op zondag) en beantwoorden duidelijk al je vragen.

Gebruikersavatar

Kees Zuid-Holland
Oud teamlid
Oud teamlid
Berichten: 8484
Lid geworden op: 27 okt 2007 23:50
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

Bericht door Kees »

Ik heb hier laatst ook wat planten besteld en ben zeer positief.
De planten zien er goed uit, snelle levering, en netjes mailtjes over hoe ver de bestelling is. Het enigste wat ik jammer vond is dat er 1 type plant niet op voorraad was en ipv contact om te kijken voor een alternatief, geld terug, wat op zich ook wel netjes was, alleen ik had het liever geweten en dan een alternatief uitgezocht.
Heb vandaag een 2e poging gedaan voor dat type, maar nu een commentaar regel bij gevoegd met de alternatief.
Wat Dante al eens heeft gezegd, die site is ook gewoon heel goed en met een apart stukje met dokumentatie die zeker de moeite waard is om eens te bekijken.
Just A Traveller In Time
Keessies bakkie

Gebruikersavatar

Luuk
0-200
0-200
Berichten: 51
Lid geworden op: 26 jun 2008 13:24

Re: aquaplantsonline.nl

Bericht door Luuk »

Heb er laatst weer een bestelling gedaan. Ik kreeg hierbij een gratis algenspons, maar omdat ik door eerdere bestellingen al 2 sponzen had ontvangen heb ik gezegd dat ze deze er niet bij hoefden te doen. Toen ik het pakket laatst ontving hadden ze er gratis voerring bij ingedaan, erg netjes dus. Ben vol lof over deze winkel

Gebruikersavatar

dannyvk
0-200
0-200
Berichten: 81
Lid geworden op: 09 jul 2008 17:23
Locatie: zevenbergen

Bericht door dannyvk »

hier en bestelling gedaan op woensdag, volgende dag een mailtje dat het verstuurd was.
en vrijdags was het al binnen mooi ingepakt en wel. en zoals belooft een gratis plantje erbij, deze was ook netjes en goed. dus wel positief over deze site.

Gebruikersavatar

Kees Zuid-Holland
Oud teamlid
Oud teamlid
Berichten: 8484
Lid geworden op: 27 okt 2007 23:50
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

Re: aquaplantsonline.nl

Bericht door Kees »

Het afgelopen jaar al verschillende keren bij deze shop besteld en altijd netjes verpakt, goede kwaliteit plantjes en snelle levering.
Vandaag weer het een en ander besteld, kreeg netjes binnen een uur een mailtje dat er 1 artikel niet voorradig was en kon zonder problemen en per mail dat artikel annuleren en wat anders ervoor in de plaats zetten.
Top!
Just A Traveller In Time
Keessies bakkie

Gebruikersavatar

Siena
0-200
0-200
Berichten: 74
Lid geworden op: 28 feb 2009 18:38
Locatie: Siddeburen

Re: aquaplantsonline.nl

Bericht door Siena »

Heeft er iemand daar wel es een Discusplanten pakket gekocht ?
Wil er graag een pakket bestellen is dat wat ? en ook een mooie keuze planten zijn dat ?
ben zeer benieuwd.
Gr
Siena

Gebruikersavatar

Luuk
0-200
0-200
Berichten: 51
Lid geworden op: 26 jun 2008 13:24

Re: aquaplantsonline.nl

Bericht door Luuk »

Siena schreef:Heeft er iemand daar wel es een Discusplanten pakket gekocht ?
Wil er graag een pakket bestellen is dat wat ? en ook een mooie keuze planten zijn dat ?
ben zeer benieuwd.
Ik heb er nog nooit een discusplantenpakket gekocht, maar de kwaliteit van de planten is daar altijd goed. Heb gisteren toevallig ook nog weer een pakketje binnengekregen, ik had wat hemianthus c besteld. De planten daar zijn ook veel goedkoper dan dat je ze in een dierenwinkel koopt. Als je de planten mooi vind die in het pakket zitten kun je er vanuit gaan dat de kwaliteit goed is.. dat is mijn mening.

Gebruikersavatar

Kees Zuid-Holland
Oud teamlid
Oud teamlid
Berichten: 8484
Lid geworden op: 27 okt 2007 23:50
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

Re: aquaplantsonline.nl

Bericht door Kees »

Wist niet eens dat ze het hadden.
Wel even zitten kijken nu, maar ziet er goed uit, volgens mij allemaal planten uit zuid amerika en die een hoge temperatuur aan kunnen.
Heb ze volgens mij allemaal weleens gehad, sommige zitten nu ook hier in de bak. Maar mijn eigen smaak is wel veranderd, van veel planten (bijna een plantenbak) naar wat minder planten en meer hout.
Prijs is ook netjes naar mijn mening.
Denk dat als ik nu een nieuwe discusbak op zou zetten dat ik zo'n pakket zou proberen.
Kwaliteit van de planten daar is in ieder geval altijd dik in orde.
Just A Traveller In Time
Keessies bakkie

Gebruikersavatar

Clubkop
400-600
400-600
Berichten: 468
Lid geworden op: 20 apr 2009 20:48
Locatie: Oldenzaal

Re: aquaplantsonline.nl

Bericht door Clubkop »

Ik heb hier ook een aantal keren het een en ander besteld en ben er erg te spreken over moet ik zeggen!

Goede en snelle service, planten wat je krijgt is nooit te weinig, altijd meer als voldoende.
En de prijzen kun je ook niet over vallen!

Gebruikersavatar

immixronnie
0-200
0-200
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 jan 2010 17:06

Re: aquaplantsonline.nl

Bericht door immixronnie »

we zijn al weer 1.5 jaar verder dan vorige reactie, maar is nog steeds een topwinkel.
Heb hier nu ongeveer 20 planten vandaan en bij alle 20 even netjes geholpen.
Jongens hebben er tegenwoordig een winkel erbij dus op donderdag ff bestellen en dan zaterdag ophalen in aalsmeer.(of gewoon laten bezorgen)
Let wel op er is geen grote planten vooraad in de winkel (beperkt/klein)alle planten hier besteld komen vers van de kweker hoe kan het ook anders .....Aalsmeer bloemen planten enz.

Mocht je na je aankoop nog vragen hebben cq opmerkingen kun je altijd bij hun terecht en word alles netjes opgelost.
Planten hier besteld worden vaak klein geleverd, vinden sommige een probleem maar mijn ervaring is dat ze na het planten de grond uit schieten,gezonde goed groeiende planten.
Ik ben een beginner en heb even lekker rondgekeken in de winkel en een maand later bij terugkomst om nog wat bij te halen wist deze man nog wat ik de vorige keer had gehaald!
Vind het heel prettig als ik netjes word geholpen en dat ben ik hier! :vis:

Gebruikersavatar

Kees Zuid-Holland
Oud teamlid
Oud teamlid
Berichten: 8484
Lid geworden op: 27 okt 2007 23:50
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

Re: aquaplantsonline.nl

Bericht door Kees »

Blijft inderdaad een goede shop, zo nu en dan bestel ik daar weleens wat plantjes en tot nu toe nog nooit slechte planten gehad.
Just A Traveller In Time
Keessies bakkie

Gebruikersavatar

Laurens
Oud teamlid
Oud teamlid
Berichten: 3598
Lid geworden op: 08 dec 2008 10:53
Locatie: Soest

Re: www.Aquaplantsonline.nl

Bericht door Laurens »

Dante schreef:tot nu toe al een keer of 3 a 4 keer besteld.

altijd mooi de gratis aanbieding erbij. alles in prima staat. alles binnen enkele dagen geleverd.

vaste klant ben ik zeker bij hun geworden. top winkel, en niet eens zo super duur.
Ik wou hier ook een bestelling plaatsen, maar kwam erachter dat ik 10 euro goedkoper uitkwam bij aquarium-planten.com, die is dus nog goedkoper :P
Klaar om info te spuiten en absorberen!

Plaats reactie

Terug naar “Ervaringen met (online) winkels”