Aquaria veldhuis - Enschede

Gebruikersavatar

Onderwerp auteur
Luuk
0-200
0-200
Berichten: 51
Lid geworden op: 26 jun 2008 13:24

Aquaria veldhuis - Enschede

Bericht door Luuk »

Ik ben hier laatst een paar keer geweest om wat info te verkrijgen over een aquarium. Ik werd netjes te woord gestaan en ze namen de tijd om me hierover bepaalde dingen uit te leggen. De winkel is na de verbouwing echt groot geworden en ze hebben ook veel mooie showaquaria in hun winkel staan. Het is wel de moeite waard om hier een keer naar toe te gaan denk ik.

Ik heb verder niet echt ervaringen met spullen kopen/bestellen via i-net bij deze zaak. In de winkel hebben ze echt haast bijna alles op voorraad volgens mij. Ik vond het alleen wel erg warm/vochtig in hun winkel, maar wat verwacht je met zoveel aquaria

Gebruikersavatar

tomenden
200-400
200-400
Berichten: 267
Lid geworden op: 25 feb 2009 21:31
Locatie: Nieuwerkerk aan den IJssel

Re: Aquaria veldhuis - Enschede

Bericht door tomenden »

Ik heb verschillende keren via internet besteld bij Veldhuis en kan niet anders zeggen dat het uitstekend werkt.
Betalen via ideal en binnen een paar dagen staat er een courier voor de deur met de keurig verpakte bestelling.
Verzendkosten (ook van andere internet-verkopers) blijven voor mij een punt om toch ook in de winkel te kijken
Custom-made aquarium L=120 cm, H=50 cm, D-links=70 cm ,D-rechts=30 cm, inhoud 300 ltr.netto

Gebruikersavatar

Maarten

Re: Aquaria veldhuis - Enschede

Bericht door Maarten »

Op zich is aquaria veldhuis een prima zaak. Wat mij opvalt is dat er weinig personeel in dienst is, en de prijsjes ook niet overal vermeld staan.
Ben er een aantal keren geweest. Ies gekocht, wat later goedkoper bleek te zijn. Ze gokken dan de prijs aan de kassa. Beetje vreemd allemaal.

Nadat ik dit heb gemeld, natuurlijk wel geld terug gekregen, maar netjes is het niet.

Ze hebben er wel verstand van zaken. Dat is een ding dat zeker is.

Gebruikersavatar

Onderwerp auteur
Luuk
0-200
0-200
Berichten: 51
Lid geworden op: 26 jun 2008 13:24

Re: Aquaria veldhuis - Enschede

Bericht door Luuk »

Ik ben weer terug van weggeweest.... tijd ziek geweest en had ik niet echt tijd meer voor het forum.

Ben vandaag weer bij veldhuis gweest. CO2 fles laten bijvullen en nog een paar visjes gehaald. Het was samen 37 euro, dit hebben ze dan naar 35 afgerond. Dit is niet de eerste keer dat ze een aantal euro van de prijs afhalen, ze maken er meestal een mooi prijsje van. Toch wel een beetje vreemd, maar het is een goede winkel geworden sinds de verbouwing.

Gebruikersavatar

Laurens
Oud teamlid
Oud teamlid
Berichten: 3598
Lid geworden op: 08 dec 2008 10:53
Locatie: Soest

Re: Aquaria veldhuis - Enschede

Bericht door Laurens »

Heb hier mijn nieuwe filter besteld, kwam keurig op tijd aan, was helaas incompleet, mailtje gestuurd, later even gebeld, uiteindelijk keurig afgehandeld.
Klaar om info te spuiten en absorberen!

Gebruikersavatar

Sander
600-800
600-800
Berichten: 625
Lid geworden op: 23 okt 2007 21:32
Locatie: Groningen, Delfzijl

Re: Aquaria veldhuis - Enschede

Bericht door Sander »

Heeft iemand ook ervaring met het laten bouwen van een aquarium bij deze zaak?
Zelf ben ik ernaar opzoek en veldhuis die heeft wel goede infomatie wat allemaal mogelijk op hun site staan.
Groetjes Van Sander - 205*60*55 --> Pt. Eimekei

Sander's Aquarium topic

Gebruikersavatar

Kevin Noord-Brabant
Hoofdbeheerder / oprichter
Hoofdbeheerder / oprichter
Berichten: 6842
Lid geworden op: 19 okt 2007 09:37

Re: Aquaria veldhuis - Enschede

Bericht door Kevin »

Nooit live gezien maar wat ik er van gehoord heb zijn die bakken altijd heel netjes en je kan zien dat er over nagedacht is qua techniek en afwerking.
Groetjes Kevin.

Doe het zelf achterwand

Gebruikersavatar

Gerard
800-1000
800-1000
Berichten: 938
Lid geworden op: 21 okt 2007 18:27
Locatie: rozenburg

Re: Aquaria veldhuis - Enschede

Bericht door Gerard »

nu twee keer wat besteld en 2 keer hadden ze het niet in huis waardoor ik anderhalve week moest wachten op levering.
internetbestelling, vindt ik. 3 max 4 dagen

1000 ltr aquarium daar laten maken en die was heel netjes gekit, niet van die dikke kitnaden die je wel eens in de knutselbakkies ziet in de lfs. mooi strak en recht. ik heb hem zelf gehaald, jammer dat de hoeken niet waren afgeplakt met karton of zo. gelukkig had ik zelf wat meegenomen.

service is wel goed. als je mailt van hoe of wat, met je bestelling of wat dan ook, krijg je altijd binnen 24 uur antwoord. en dat vindt ik heel netjes.
aquarium 60x20x30
7 st. neon,7 st Barbus titteya, 5 corydoras habrosus,
2 crtjes, 1x Gastromyzon punculatus 3x Carnegiella strigata strigata.

Gebruikersavatar

Laurens
Oud teamlid
Oud teamlid
Berichten: 3598
Lid geworden op: 08 dec 2008 10:53
Locatie: Soest

Re: Aquaria veldhuis - Enschede

Bericht door Laurens »

Ik heb nog wel een dramaverhaal gelezen op NVCweb, zal zo de link even neerzetten hiero...
Klaar om info te spuiten en absorberen!

Gebruikersavatar

Timothy
1000+
1000+
Berichten: 5012
Lid geworden op: 14 sep 2009 14:13
Locatie: Leusden

Re: Aquaria veldhuis - Enschede

Bericht door Timothy »

Ik heb nog wel een dramaverhaal gelezen op NVCweb, zal zo de link even neerzetten hiero...
nu maak je me wel nieuwschierig hoor..
Juwel 300 Malawi (C. Afra en P. Saulosi)
http://www.aquafora.nl/viewtopic.php?f=28&t=4638
60 liter wordt Garnalenbakje.
http://www.aquafora.nl/viewtopic.php?f=28&t=5589
Achterwand 300
http://www.aquafora.nl/viewtopic.php?f=10&t=4420
Gek op Perenijs

Gebruikersavatar

Laurens
Oud teamlid
Oud teamlid
Berichten: 3598
Lid geworden op: 08 dec 2008 10:53
Locatie: Soest

Re: Aquaria veldhuis - Enschede

Bericht door Laurens »

Oja, das waar:
Dit topic, het 7e en 3e bericht van onderen. Gezien het onderschrift neem ik aan dat dat over Veldhuis gaat.
Klaar om info te spuiten en absorberen!

Gebruikersavatar

Timothy
1000+
1000+
Berichten: 5012
Lid geworden op: 14 sep 2009 14:13
Locatie: Leusden

Re: Aquaria veldhuis - Enschede

Bericht door Timothy »

Zo das zeker niet best zeg!
Juwel 300 Malawi (C. Afra en P. Saulosi)
http://www.aquafora.nl/viewtopic.php?f=28&t=4638
60 liter wordt Garnalenbakje.
http://www.aquafora.nl/viewtopic.php?f=28&t=5589
Achterwand 300
http://www.aquafora.nl/viewtopic.php?f=10&t=4420
Gek op Perenijs

Gebruikersavatar

Gerard
800-1000
800-1000
Berichten: 938
Lid geworden op: 21 okt 2007 18:27
Locatie: rozenburg

Re: Aquaria veldhuis - Enschede

Bericht door Gerard »

er kan altijd wel wat mis gaan, het gaat erom hoe het wordt opgelost.

nu was dit ook wel een hele grove fout, maar ook een leerproces voor ons, kijk altijd op het doosje :!:
aquarium 60x20x30
7 st. neon,7 st Barbus titteya, 5 corydoras habrosus,
2 crtjes, 1x Gastromyzon punculatus 3x Carnegiella strigata strigata.

Gebruikersavatar

BasP
0-200
0-200
Berichten: 66
Lid geworden op: 01 apr 2010 15:51
Locatie: Dronrijp

Re: Aquaria veldhuis - Enschede

Bericht door BasP »

Een paar keer geweest, mooi uitgeruste zaak. Vind vooral de presentatie van de vissen wel apart: geen grind, maar linoleum als bodem. Heb zoiets nog niet eerder gezien. Het aanbod van vis vind ik voor zo'n grote zaak niet heel bijzonder, maar de randapparatuur wel! Bijna alles wat je zoekt op aquariumgebied lijk je daar wel te kunnen krijgen.

1 Keer via de webshop iets besteld (mijn huidige achterwand) en het internetcontact verliep heel goed. Daar had ik heel veel aan.
De bak van Bas: klikkerdeklikkerdeklik

Gebruikersavatar

lizz_56
0-200
0-200
Berichten: 145
Lid geworden op: 18 apr 2010 14:20
Locatie: Almelo

Re: Aquaria veldhuis - Enschede

Bericht door lizz_56 »

Ik heb hier twee jaar geleden on line mijn Juwel rekord 120 gekocht, werd uitstekend afgehandeld. Dit aquarium was op dat moment 75 € goedkoper dan andere huisdierenwinkels, die soms van die aanbiedingen hebben. De 120 l. bak, zoals ik 'm altijd noem, was voorzien van verlichting, verwarming/thermostaat en binnenfilter, compleet zoals Juwel aquaria meestal zijn en er mankeerde niks aan. Ik heb later nog gevraagd of het soms een aanbieding was, maar dat was niet het geval. Laten brengen kostte 30 € maar dat had ik er wel voor over.
met licht en liefde, Lizzy

Plaats reactie

Terug naar “Ervaringen met (online) winkels”