Verloop Nieuw-Vennep

Plaats reactie
Gebruikersavatar

Onderwerp auteur
Marvis
0-200
0-200
Berichten: 149
Lid geworden op: 17 feb 2015 15:11

Verloop Nieuw-Vennep

Bericht door Marvis »

Vorige week zocht ik naar uitbreiding voor mijn aquarium omdat de dwerg gourami's die ik bij discus kocht altijd snel dood gingen dus de bak was naar mijn mening te leeg (en naar de mening van mijn zeurende vader :P )

Ik wilde al eerder deze winkel bezoeken om wat spul te kopen maar toen was de aquariumafdeling nog niet klaar/in verkoop, maar sinds vorige week wel!

Ben de winkel uitgelopen met een zebra slak, 5 neon tetra's (om de groep uit te breiden), 2 diamantgouramis, 3 otto's en een rode plant. Voor 28,15 euro.

De prijzen waren dus best goed: 2.25 per otto, 1.50 per neon tetra, 2.50 voor een zebraslak en 3.95 per diamantgourami. Voor de eerste aankoop voor mijn vissenbestand bijna een jaar geleden ging ik naar Heems in Heemstede. Betaalde daar zo'n 70 euro voor 10 vuurgarnalen. Wist ik veel dat die normaal gesproken maar 1 a 2 euro per stuk kosten! :? Bij Heems zal ik voor de prijs in ieder geval niet meer terug komen. Bij Verloop wel.

Het vissenassortiment vond ik ook goed. Het was de eerste lichting in de bakken. Sommige bakken waren nog niet gevuld (begrijpelijk). Maar voor een grote vijvervis kun je er ook terecht. :D

Plantenassortiment was opzich prima. Deze had groter gekund, want de Alternanthera reineckii Mini die ik wilde, hadden ze niet. Kreeg wel nog het advies om extra ijzer toe te voegen boven op de easy-life profito die ik nu toevoeg. Ga ik ook zeker doen. Binnenkort even bestellen...

Voor de rest heb ik niet heel veel opgelet. Wel zag ik achterwanden van juwel. Lichtkappen van juwel (T5), TL 5/8 assortiment was opzich best groot. Voor de rest nog wat standaard lege aquaria, een apart nano-aquaria assortiment volglas met losse accesoires. En nog een co2-assortimentje

De service had naar mijn mening beter gekund. Na een telefoontje liep de medewerker weg en kwam na ongeveer 7 minuten pas terug. In die tijd heb ik me gelukkig vermaakt met het kijken naar vissen en het helpen van een mevrouw en haar zoontje lol. Had eerlijk gezegd niet het idee dat de medewerker erg veel verstand had van aquariumvissen, maar daar kwam ik ook niet voor.

Bij afrekenen werden keurig netjes de vissen verpakt in oude kranten.

Gebruikersavatar

Linda
Lid toezichthoudersteam
Lid toezichthoudersteam
Berichten: 8464
Lid geworden op: 28 aug 2011 22:18
Locatie: Arnhem

Re: Verloop Nieuw-Vennep

Bericht door Linda »

Wel jammer dat er iemand bij staat die geen verstand lijkt te hebben van vissen. Mensen die daar zonder ervaring een visje komen kopen kunnen rekenen op weinig tot geen info mbt de vissen die ze meenemen..
Hoe doen ze het in je bak??

Plaats reactie

Terug naar “Ervaringen met (online) winkels”