Welke camera?

Gebruikersavatar

MatthijsH
1000+
1000+
Berichten: 1258
Lid geworden op: 08 nov 2014 21:08
Locatie: Zeeland

Re: Welke camera?

Bericht door MatthijsH »

Hoi Amber,
Veel plezier met je nieuwe toestel!!

Gebruikersavatar

Onderwerp auteur
amber98
Lid toezichthoudersteam
Lid toezichthoudersteam
Berichten: 6226
Lid geworden op: 22 aug 2015 12:54
Locatie: Zuid-Limburg

Re: Welke camera?

Bericht door amber98 »

Dankje!
Hij is vanmiddag aangekomen en ben er erg blij mee. Na een kwartier had ik deze foto al, die ik toch al best oké vindt (als een van de eerste foto's) Zal zo ook direct even een paar foto's van de vissen plaatsen in het rio 300 topic. ;)
Irriteert me wel dat hij een beetje scheef staat.. Volgende keer beter op letten (zie je voornamelijk op de achtergrond)
Afbeelding

Gebruikersavatar

karinD Zuid-Holland
1000+
1000+
Berichten: 2096
Lid geworden op: 27 feb 2013 10:49
Locatie: Het Groene Hart

Re: Welke camera?

Bericht door karinD »

Mooi!
Voor foto's die scheef staan zeg ik altijd: lang leve photoshop of welk bewerkingsprogramma dan ook 8) Ik bewerk eigenlijk altijd iets voor ik plaats. Even rechtzetten want niet scheef is best lastig, zeker als je uit de hand fotografeert. En ik haal meestal het contrast iets op.
Als ze me missen, ben ik bij mijn vissen

Gebruikersavatar

Onderwerp auteur
amber98
Lid toezichthoudersteam
Lid toezichthoudersteam
Berichten: 6226
Lid geworden op: 22 aug 2015 12:54
Locatie: Zuid-Limburg

Re: Welke camera?

Bericht door amber98 »

Ik had al geprobeerd hem recht te zetten, maar het bewerkingsprogramma had geen zin om te luisteren, ben nu dus even een ander bewerkingsprogramma aan het downloaden zodat ik hem hopelijk wel recht kan zetten. ;)

Gebruikersavatar

karinD Zuid-Holland
1000+
1000+
Berichten: 2096
Lid geworden op: 27 feb 2013 10:49
Locatie: Het Groene Hart

Re: Welke camera?

Bericht door karinD »

:tums: Scheelt een hoop ergernis, mijn ervaring is dat veel foto's, zeker als ze even snel genomen zijn scheef staan. Denk daarbij bijvoorbeeld aan een snelle shot van een ondergaande zon, nu is het mooi, nu schieten. Of een sportwedstrijd, geen tijd om op te letten of de camera recht staat.
Als ze me missen, ben ik bij mijn vissen

Plaats reactie

Terug naar “Fotografie”