Onderzoek visvoeding (Vervolg)

Plaats reactie
Gebruikersavatar

Onderwerp auteur
Mic11
0-200
0-200
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 okt 2017 21:45

Onderzoek visvoeding (Vervolg)

Bericht door Mic11 »

Beste visliefhebber,

Allereerst willen wij u hartelijk danken voor uw deelname aan dit onderzoek. Wij zijn vierdejaarsstudenten en volgen de minor Interdisciplinair Consultancy aan Avans Hogeschool in Breda. Voor onze minor doen wij onderzoek voor een bedrijf. Het doel van ons onderzoek is om te achterhalen of u de voorgestelde gadget zou kopen voor uw vissen.

Het onderzoek zal ongeveer 2 minuten van uw tijd in beslag nemen. Er zal betrouwbaar met uw gegevens worden omgegaan en de resultaten worden geheel anoniem verwerkt. De enquête kan ingevuld worden via de volgende link: https://goo.gl/forms/wTOfoLx94ulos7vp2

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben over het onderzoek, neem dan contact met ons op via aquariumproject@ngn.co.nl.

Nogmaals hartelijk dank voor uw deelname aan dit onderzoek.

Met vriendelijke groet,
Projectgroep - Minor Interdisciplinair Consultancy

Gebruikersavatar

RubenA
0-200
0-200
Berichten: 59
Lid geworden op: 20 apr 2016 20:46

Re: Onderzoek visvoeding (Vervolg)

Bericht door RubenA »

Ik heb het onderzoek ingevuld.
Ik denk alleen niet dat iemand hier op dit forum behoefte heeft aan deze "gadgets".

Ik denk dat de doelgroep hiervoor meer gericht is op kinderen met een goudvis in een vissenkom.

Gebruikersavatar

tobyderks
1000+
1000+
Berichten: 2064
Lid geworden op: 07 apr 2015 22:06

Re: Onderzoek visvoeding (Vervolg)

Bericht door tobyderks »

Ik heb het ook ingevuld en denk hetzelfde als Ruben. Hier zal je maar weinig tot geen mensen treffen die zo'n gadget zouden aanschaffen.

Gebruikersavatar

Erik1974
1000+
1000+
Berichten: 1723
Lid geworden op: 09 dec 2014 13:08
Locatie: Bilthoven

Re: Onderzoek visvoeding (Vervolg)

Bericht door Erik1974 »

Ik heb het ook ingevuld. Denk niet dat hier een markt voor is eigenlijk. Je kan het ook nog eens eenvoudig zelf maken van een beker met deksel. Paar gaatjes er in boren en klaar ben je. Insectenvoer daarentegen klinkt wel weer goed, er zijn wel vissen die ook in het wild leven van insecten, ze hebben ook nog eens een hoge voedingswaarde.

Gebruikersavatar

RoyVanK
0-200
0-200
Berichten: 160
Lid geworden op: 03 sep 2017 00:18
Locatie: Den Haag

Re: Onderzoek visvoeding (Vervolg)

Bericht door RoyVanK »

Net de enquête ingevuld en ongeveer dezelfde mening als de heren voor mij. Het zal iemand met een door de natuur geïnspireerd aquarium niet aanspreken. Ik ben zelf ook geen voorstander van levend voer.

Gebruikersavatar

Tim
Oud teamlid
Oud teamlid
Berichten: 2275
Lid geworden op: 11 okt 2015 16:02
Locatie: Zevenaar

Re: Onderzoek visvoeding (Vervolg)

Bericht door Tim »

ingevuld!
'The eye is useless, if the mind is blind'

Plaats reactie

Terug naar “Voedsel”