Vissenasiel Nederland.

Gebruikersavatar

discusblu
0-200
0-200
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 dec 2014 01:03

Re: Vissenasiel Nederland.

Bericht door discusblu »

Hoi ik las de discussie en vind het wel jammer dat er zoveel mensen het vissen asiel tegen de borst stoot.
Het is natuurlijk gewoon een goeie oplossing voor iedereen die verkeerd word voorgelicht in de winkels en of onverhoopt door omstandigheden niet meer voor hun diertjes kunnen zorgen.
En dat er wat verkocht word op aquavaria is natuurlijk voor het vissenasiel als je zag wat een lucht pomp kosten 3.50 konden ze er nooi mega aan overhouden meer een promotie voor het asiel.

Gebruikersavatar

EricC
0-200
0-200
Berichten: 16
Lid geworden op: 24 nov 2015 20:09
Locatie: Rotterdam

Re: Vissenasiel Nederland.

Bericht door EricC »

Leuk om hier een stukje over Danny en het vissenasiel te lezen.

Ik kom regelmatig in Delft bij het vissenasiel. gewoon even kijken of ie een mooi stuk hout heeft, of wat plantenstekken brengen en zelfs ook ooit 10 verkeerd aangekochte vissen gebracht. Wat ze daar doen vind ik werkelijk een zeer goede zaak. Natuurlijk zijn er mensen die hun vissen beu zijn en ze dan wegspoelen en dan nu misschien de kans hebben om ze weg te brengen, maar vaker hebben we het verhaal gehoord van mensen die de boel niet meer kunnen onderhouden, door welke reden dan ook, verkeerd advies in de winkel ( je koopt een algeneter die 8cm is en die blijkt na een paar jaar opeens bijna 40cm te zijn) of een brandje thuis.

Als het aan mij zou liggen dan zouden er in Nederland meer van dit soort initiatieven moeten/mogen plaatsvinden.

Ik kan het iedereen aanraden om eens een keer bij Danny te gaan kijken in Delft, soms heeft hij echt leuke dingen voor weinig geld. Of gewoon om je eenzame vis een andere toekomst toe te wensen.

Plaats reactie

Terug naar “Handige tips en weetjes”