Photoshop voor beginners!: een "signature" maken

Gebruikersavatar

Onderwerp auteur
Dante
800-1000
800-1000
Berichten: 834
Lid geworden op: 22 okt 2007 10:54

Photoshop voor beginners!: een "signature" maken

Bericht door Dante »

lang geleden had ik deze tuturials eens geschreven (ergens rond 2005 à 2006) :roll: dus leek me handig ze toch maar weer eens neer te zetten voor degene die er interesse naar hebben :)

het kan zijn dat er wat verouderde dingen in zitten hoor, zo heb ik zelf intussen ook al een nieuwere photoshop, maar alles is nog redelijk hetzelfde.

Gebruikersavatar

Onderwerp auteur
Dante
800-1000
800-1000
Berichten: 834
Lid geworden op: 22 okt 2007 10:54

Re: Photoshop voor beginners!: een "signature" maken

Bericht door Dante »

hier een handige tuturial in hoe je Sigs kan maken voor de gene die dat willen. ik ga ervan uit dat je wel Photoshop op je Pc hebt staan, als je dat niet heb zou ik die eerst krijgen voordat je verder gaat.

sommige plaatjes in deze tuturial zijn clickbaar en geven dan een grotere versie in een nieuw scherm.

Als je al Photoshop hebt is het verstandig eerst even wat Fonts(lettertypen) en Brushes(kwasten) te downloaden voor je begint. De 2 beste sites voor Fonts vind ik zelf http://www.dafont.com en http://www.1001fonts.com
Zoek hier wat mooie fonts die je leuk vind en download deze. Zet deze neer in de map C:/windows/fonts of je kan ze ook in C:/Program files/Common files/adobe/fonts zetten, zelf doe ik het 1e.

Voor Bruses ga je naar http://www.deviantart.com en click je op het knopje waarop staat Browse (dus niet op search clicken) dan bij Browse zoek je op Recources en dan als subcategorie zet je Photoshop brushes. Download de gene die je leuk vind, er zijn er ontzettend veel dus neem er je tijd voor om wat mooie te vinden. Wanneer je ze hebt gedownload zet je deze in C:/programfiles/Adobe/Present/Brushes.

Als je Photoshop hebt opgestart moet je nog even de brushes toevoegen. Click op het normale kwastje in het linker scherm. Click daarna bovenaan op het kleine zwarte pijltje naast het voorbeeldje van de kwast die je nu hebt. Dan moet je een schermpje krijgen dat er ongeveer zo uitziet, misschien is het bij jou iets anders ingedeeld.

Afbeelding

Click op het kleine pijltje rechts bovenaan (op het plaatje met rood aangegeven) en click dan op Load brushes, zoek dan de brushes op die je net hebt gedownload, dubbel click erop en ze staan als het goed is in de lijst van al je andere brushes.

Als het goed is heb je nu een mooie selectie van een aantal Fonts en Brushes die je zometeen mooi kan gaan gebruiken.

We openen nu een nieuw document.
Ik gebruik de waarde zoals op het onderstaande plaatje. (op Aquafora.nl is een maximum van 30 hoog en 350 breed)

Afbeelding

Wanneer die is geopend ga je nu naar Filter => Render => Clouds je zult zien dat je een soort donkere wolken ziet. Druk een aantal keer op Ctrl + F tot je een paar mooie clouds hebt zoals jij ze wilt hebben

Druk nu op Ctrl + Shift + N op een nieuwe Layer te maken. Noem die bijv W1. Druk op D op je keyboard op alle kleuren even te resetten.

Druk nu op je kwastje en kies een mooie brush uit. Op de layer die je net hebt gemaakt, W1, maak je dan wat tekeningen zoals jij dat mooi vind. Zorg dat het wel een beetje ruimte in beslag neemt.
Maak nu weer een nieuwe layer door weer op Ctrl + Shift + N te drukken en noem die W2. Doe nu het zelfde als je bij W1 hebt gedaan met eventueel een andere mooie brush.
Je kan altijd meerdere lagen nog maken, maar voor deze tuturial hou ik het op 2 lagen, dat houd het wat eenvoudiger.

Je plaatje ziet er nu ongeveer zo uit, dut is natuurlijk afhankelijk van welke brushes je hebt gebruikt:

Afbeelding

Nu gaan we de kleuren pas echt maken. Ga boven aan het sherm naar Layer => New Adjustment Layer => Color balance, en click op OK. Je ziet nu een schermpje zoals dit:

Afbeelding

Voor deze tuturial gebruiken we de volgende instellingen

Midtones: +100, -50, -100
Shadows: +100, -50, -100

Persoonlijk gebruik ik de Highlights niet omdat ik het idee heb dat het daarmee eigenlijk altijd lelijk word.

Wanneer je deze kluren heb ingesteld druk je op OK.
Recht onderaan zie je een schermpje zoals dit:

Afbeelding

Click op het oogje dat ik in het plaatje rood omlijnd heb, je ziet dat de kleuren in je signature nu even weg zijn, maar dat komt omdat je die kleurenlaag alleen even hebt uitgezet.

Nu maken we weer een kleurenlaag, dus ga weer boven aan het scherm naar Layer => New Adjustment Layer => Color balance, en click op OK.

Dit keer stellen we in:

Midtones: 0, 0, -100
Shadows: 0, 0, -100

Druk nu weer op het oogje zodat je de kleurenlaag weer even als het ware uitzet.
Nu gaan we nog een 3e laag maken, dus ga weer naar Layer => New Adjustment Layer => Color balance, en click op OK.

Nu stellen we in:

Midtones: 100, -50, -100
Shadows: 100, 0, -100

Nu heb je 3 kleurlagen gemaakt en maak je ze allemaal weer zichtbaar door op het oogje te clicken. Als het goed is ziet het er nu zo uit:

Afbeelding

Zoals je ziet zijn de kleuren nog niet echt mooi. Als het goed is zie je Rechts dat overzichtje waar je ook op dat oogje hebt kunnen clicken. Click nu eenmaal op de laag die Color balance 1 heet. En druk nu op Ctrl + F (hiermee maak je als het ware weer van de Clouds in de kleuren)
Doe dit nu ook bij de laag die Color balance 2 heet en ook bij de laag die Color balance 3 heet.

Als het goed is ziet je plaatje er nu ongeveer zo uit:

Afbeelding

Nu begint je signature al ergens op te lijken.
Waarschijnlijk wil je wel een leuk plaatje in je signature hebben.
Voor deze tuturial kan je dit plaatje gebruiken (die hoef je niet meer ergens uit te “knippen”), sla hem wel even op op je computer.

Afbeelding
(of de gewone link: http://tinypic.com/evcqqc.png

Open met Ctrl + O het plaatje.

Nu heb je 2 schermpjes geopend. 1 met je signature en 1 met je plaatje.
Selecteer eerst je signature en click daar eerst 1 maal op de layer W2, zodat die geselecteerd is.

Ga nu naar het schermpje waar het geopende plaatje staat click op het knopje dat ik hieronder met rood omlijnt heb.

Afbeelding

Nu sleep je het plaatje naar je signature toe. Zodat het plaatje in je signature staat. Hij is waarschijnlijk nog erg groot dus druk je op Ctrl + T zodat je hem makkelijker kan aanpassen. Dit kan je doen door het hokje dat om je plaatje heen is vershenen te bewegen, maar ook met het balkje dat bovenaan het sherm is vershenen. De getallen die je dan zou kunnen aanpassen staan met rood omlijnt.

Afbeelding

Ik gebruik nu de volgende instellingen:
W: 55,0%
H: 55,0%

Nu sleep ik het gedeelte van het plaatje precies zo in me signature zoals ik het mooi vind.
Het ziet er ongeveer zo uit nu:

Afbeelding
Als het goed is heb je je plaatje nog steeds geselecteerd. Druk nu op Ctrl + J op een kopie te maken van de laag met je plaatje erin. Verberg de nieuw aangemaakte laag ( de gene die Layer 2 Copy heet) door in het menu rechts onder op het oogje te clicken.
Click nu 1 maal op de originele laag zodat deze weer geselecteerd is en ga dan boven aan het scherm naar Select => Load Selection en druk daarna op Crtl + Alt + D . Er gaat nu een shermpje open waar je een getal tussen de 5 en 15 moet invullen, voor dit plaatje gebruik ik 7. (hoe groter het plaatje dat je gebruikt hoe groter dit getal moet zijn)
Click nu op OK. Je ziet dat de selectielijnen op het plaatje heen iets soepeler zijn geworden.
Ga nu boven aan je scherm naar Layer => Layer Mask => Reveal selection.

Click nu weer rechts onderin op de gekopieerde laag (Layer 2 Copy) en maak deze weer zichtbaar door op het oogje te clicken.
Ga nu boven aan je scherm naar Filter => Blur => Gaussian blur en zit de radius op 5 pixels.
Nu ziet je plaatje er niet helemaal mooi meer uit, maar daar gaan we nu wat aan doen.
Click met de rechter muisknop op de gekopieerde laag (Layer 2 Copy) en ga naar Blending options. In het onderstaande plaatje heb ik dit rood omlijnt.

Afbeelding

In het volgende shermpje van de blending option heb ik met rood omlijnt welke je nu moet veranderen. Ik heb hem zelf op Soft light gezet omdat ik deze het mooiste effect aan het plaatje vind geven:

Afbeelding

De andere functies die je in het linker menu vind van de blending options doen we nu niets mee, het beste is om daar zelf een beetje mee te experimenteren en te kijken hoe je plaatje veranderd. Zo meteen bij het lettertype zullen we hier nog wel enkele delen van behandelen.
Als het goed is ziet je plaatje er ongeveer zo uit nu:

Afbeelding

Nu wil je waarschijnlijk nog een mooie tekst erin hebben.
Click in het linker menu op de knop die ik in het onderstaande plaatje met rood omlijnt heb.

Afbeelding

Kies een mooi lettertype dat je wilt gaan gebruiken voor in je plaatje.
Als je lettertypes heb gedownload staan ze als het goed is hier nu ook bij.
Click nu op je plaatje waar je ongeveer de tekst zou willen hebben en kies de gewenste tekst.

Als je de gewenste tekst hebt, kan je die nog verplaatsen door weer op dat “sleep” knopje te drukken die je ook hebt gebruikt op het plaatje in je signature te slepen.
Nu gaan we de tekst bewerken om die er wat mooier uit te laten zien.
Ik gebruik hier enkel een voorbeeld van wat je zou kunnen doen, maar je kan het ook anders doen als je dat zelf wilt.
Nu zie je rechts onderin waar alle layers staan ook een tekst layer staan die de naam heeft van de door jou gekozen tekst. Druk hier weer met de rechter muisknop op en ga weer naar Blending options.

In het linker menu van de Blending options . Nu click ik op de tekst “Inner Shadow” zodat je de “Inner Shadow” kan gaan bewerken zoals jij het wilt. Zet de instellingen als volgt zoals ik het plaatje weergegeven. Deze zijn weer met rood omlijnt.

Afbeelding

Je ziet al dat je tekst er wat anders uit begint te zien.
Nu click je weer in het linker menu van de blending options op “outer glow”, zodat je deze kan gaan bewerken. Ik heb de volgende instellingen gebruikt, deze zijn weer met rood omlijnt:

Afbeelding

Het volgende wat ik nu doe is in het linker menu van de blending options het gedeelte aanclicken waar staat “Bevel and emboss” hier verander ik verder niets aan de instellingen die daar staan. Het kan zijn dat ze bij jou iets anders staan dus controleer dat nog even. De instellingen die ik hier heb staan zijn als weergegeven in het onderstaande plaatje:

Afbeelding

Nu clicken we in het linker menu van de beleding options op het gedeelte waar staat “Gradient Overlay” ook hier verander ik niets aan de instellingen, maar controleer hier ook even of jij de zelfde instellingen als mij hebt. Dit kan je weer controleren met het ondstaande plaatje.

Afbeelding

We zijn nu klaar met het bewerken van de tekst, dus druk nu op OK
Als het goed is ziet je plaatje er ongeveer zo uit nu:

Afbeelding

En ja, dan is je Signature klaar voor gebruik

vergeet niet om je plaatje als een .JPG op te slaan, want dan pas word het een normaal plaatje dat je kan gebruiken

Ik hoop dat jullie veel aan deze tuturial hebben gehad,
Veel suc6 en als je vragen hebt, wees niet bang ze te stellen
Dante
Laatst gewijzigd door Dante op 02 mei 2008 10:04, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar

Onderwerp auteur
Dante
800-1000
800-1000
Berichten: 834
Lid geworden op: 22 okt 2007 10:54

Re: Photoshop voor beginners!: een "signature" maken

Bericht door Dante »

Hier is een makkelijke en snelle tuturial over pixel stretch
Als je deze tuturial leest ga ik er van uit dat je al gelezen hebt en weet hoe je normaal een signature maakt.

Ik gebruik weer het zelfde plaatje als ik in de tuturial heb gebruikt over hoe je een signature maakt, dus hier nogmaals de link naar dat plaatje toe:

Afbeelding
(of de gewone link: http://tinypic.com/evcqqc.png)

We beginnen met eerst weer een nieuw document te openen, gebruik de instellingen zoals aangegeven in het plaatje hieronder.

Afbeelding

We doen verder nog niets met dit open document.
Druk nu op Ctrl + O en open het gewenste plaatje.
In het linker menu selecteer je nu de “single colum selection” in het plaatje hieronder zie je met rood omlijnt welk knopje je even ingedrukt moet houden om daar de goede te selecteren.

Afbeelding

Wanner je de goede hebt geselecteerd, ga je naar je plaatje doe en trek je daarin een mooie lijn zoals in het plaatje hieronder:

Afbeelding

Druk nu 1 maar op V op je toetsenboard, zodat hij deze lijn als het ware “knipt”
Nu sleep je de lijn die je net hebt geselecteerd naar je signature plaatje toe, waat nog niets in staat. Soms kan het best lastig zijn om exact die lijn te slepen, maar dan moet je het toch maar ff blijven proberen ;)
Als hij eenmaal de lijn in je signature plaatje hebt staan druk je op Ctrl + T zodar er een hokje om de lijn heen komt te staan waarmee je hem kan vergroten. Rek hem nu zo op tot je het gewenste effect hebt gekregen. Ik heb het volgende er nu van gemaakt:


Afbeelding

Druk nu 2 maal op enter om weer verder te kunnen gaan.
Druk nu op Ctrl + Shift + U om de kleuren uit het plaatje weg te halen. Als je nu met je muis op het plaatje komt, kan je nog omhoog en naar beneden schuiven tot je de gewenste achtergrond hebt.
De mijne ziet er nu als volgt uit:

Afbeelding

Nu kan je het gewenste plaatje in je signature slepen. Ik gebruik gewoon weer het zelfde plaatje waar ik ook de pixelstretch voor gebruikt heb. Je kan deze weer aanpassen door Ctrl + T te drukken (dit staat verder uitgelegd in de tuturial over hoe je een signature moet maken)

Mijn plaatje (en hopelijk ook die van jou) ziet er nu als volgt uit:

Afbeelding

Click nu rechts onderin bij de Layer overzicht op de onderste layer.
Doe hier 3 nieuwe lagen maken met brushes zoals jij dat wil, probeer een beetje grove en abstracte te gebruiken. Wissel de 3 lagen af van zwart naar wit naar zwart. Noem de lagen voor het gemak Zwart 1, Wit 1 en Zwart 2

Mijn plaatje ziet er nu zo uit:

Afbeelding

Wat je nu moet doen is de laag Zwart 1 selecteren rechts onderin bij het layer overzicht. Links bovenaan in dat overzicht staat normal, click hierop en zit deze op Overlay. In het plaatje hieronder is het wat duidelijker weergegeven.

Afbeelding

Doe dit zelfde nu ook bij de lagen Wit 1 en Zwart 2
Als het goed is ziet je plaatje er nu ongeveer zo uit:

Afbeelding

Je ziet al duidelijk een vershil als het goed is.
Wat je nu doet is de Opacity veranderen van deze 3 lagen. Deze staat rechts boven aan in het layer overzicht. Selecteer weer de laag die Zwart 1 heet. En zet de Opacity tussen de 60% en 80%
Hieronder staat nog een plaatje waar je dit kunt doen. Ik heb het nog met rood omlijnt.

Afbeelding

Ook ditzelfde doe je bij de lagen Wit 1 en Zwart 2. De Opacity hoeft niet bij alle 3 het zelfde te zijn, als ze maar bij alle drie tussen de 60% en 80% zijn.

Nu gaan we de kleuren aanbrengen in het plaatje. Zorg ervoor dat je de laag die Zwart 2 heet (de 1 na bovenste) geselecteerd hebt. Ga boven aan het scherm naar Layer => New Layer Adjustment => color balance

Je krijgt nu weer het volgende plaatje te zien:

Afbeelding

Wat je wilt is dat de kleuren van je plaatje terug komen in de achtergrond.
Voor dit plaatje gebruiken we de volgende instellingen

Midtones: +3,-19,-47 (deze kleur komt een beetje terug in het shild)

We gebruiken nu geen Shadows.

Maak nu nog een laag aan door weer op Layer => New Layer Adjustment => color balance te drukken. Nu stel je het volgende in:

Midtones: -23,+38,0

Ook nu weer geen Shadows

Maak nu nog een derde laag aan door weer op Layer => New Layer Adjustment => color balance te drukken. Nu stel je het volgende in:

Midtones: +34,+18,-65

Als het goed is zitten de net toegevoegde kleuren balansen onder je plaatje. Dus ziet nu je layer overzicht er als volgt uit:

Afbeelding

Selecteer nu de laag die color balance 1 heet. Wanneer je dat hebt gadaan ga je boven aan je scherm naar Filter => Render => Clouds, en druk je nog een paar keer op Ctrl + F om het gewenste effect te krijgen. Doe dit ook bij de laag van color balance 2 en color balance 3. Probeer ze alle 3 mooi aan te passen door Ctrl + F te blijven drukken tot je een mooi effect hebt gekregen.

Mijn plaatje ziet er nu zo uit:

Afbeelding

Click nu op de layer waar je plaatje zit, ga dan boven aan het scherm naar Select => Load Selection en click op OK.
Maak nu een nieuwe laag door op Ctrl + Shift + N te drukken, noem deze laag voor het gemak “Schaduw” en druk daarna op D op je toetsenboard.
Wat je nu moet doen is op Alt + Backspace drukken, je ziet dan dat het plaatje er nu zo uitziet:

Afbeelding

Schuif deze laag onder je goede plaatje in je signature. Dit doe je door in het layer overzicht de laag die “schaduw” heet te selecteren, en onder de laag van je plaatje te slepen, zoals aangegeven hieronder:

Afbeelding

Nu click je bij de bovenste layer ( de gene waar het goede plaatje op staat) op het oogje dat daar net iets links van staat. Op die manier verberg je tijdelijk die laag even.
Nu selecteer je weer die laag die Schaduw heet, en sleep je die iets naar link boven toe.
Daarna zet je de Opacity tussen de 40% en 60%. Ik zelf heb 50% gebruikt.
Zie plaatje hieronder:

Afbeelding

Je ziet nu aan het plaatje dat het zwart wat waziger is geworden en een soort schaduw vertoont.
Druk nu op Ctrl + D zodat je de net gemaakte schaduw niet meer geselecteerd hebt. En click het oogje weer aan van je originele plaatje zodat je die weer kunt zien

Selecteer nu de laag weer die Zwart 2 heet, en druk een keer op Ctrl + Alt + E, doe dit ook bij de lagen Wit 1 en Zwart 1 (afhankelijk van welke brush je gebruikt hebt kan je meerdere malen Ctrl + Alt + E drukken)

Je ziet nu dat de achtergrond veel duidelijker is geworden.
Mijn plaatje ziet er nu als volgt uit:

Afbeelding

Druk nu weer op de laag die Zwart 2 heet en ga dan boven aan het scherm naar Filter => Sharpen => Sharpen, doe dit nu ook bij de lagen Zwart 1 en Wit 1.
Nadat je dit hebt gedaan bij deze lagen doe je het ook bij de laag waar je goede plaatje staat. (dus niet de schaduw!!) je zou bij deze verschillende lagen meerdere malen Sharpen kunnen doen, afhankelijk van wat jij mooi vind.
Je kan ook deze stappen overslaan als je het niet mooi vind om op je plaatje Sharpen te gebuiken, voor deze tuturial doe ik dat wel :D

Mijn plaatje ziet er nu zo uit:

Afbeelding



=>BORDER!!!<=
Als je een border wilt toevoegen aan je plaatje moet je het volgende doen.
Maak een nieuwe laag door weer Ctrl + Shift + N te drukken. Je kan deze laag voor het gemak “Border” noemen. Vul hem op met zwart door D op je keyboard te drukken. En daarna Ctrl + Backspace te drukken om hem weer met wit te vullen. Je hele plaatje is nu waarschijnlijk wit. Zet nu de Fill van de laag op 0%. In het onderstaande plaatje staat met rood aangegeven waat je dit kan doen.

Afbeelding

Click nu met de rechter muis op de laag die Border heet en ga naar Blending options (ik ga ervan uit dat je dit nu wel weet te vinden)
Click in het linker menu van de blending option op Stroke. Maak de grote 1 pixel, zet hem op Inside en de kleur doe ik in dit geval wit, zoals hieronder op het plaatje is weergegeven:

Afbeelding

Dit geeft een simpele witte border.
Als je wilt dat de bijv het plaatje over de border heen liep, of iets wat jij hebt getekend over de border heen zou lopen, hoef je alleen in het layer overzicht de border naar beneden te slepen zodat hij onder de gewensde lagen terecht komt. In dit geval laat ik hem bovenaanstaan zodat hij over alles heen valt.

Click nu op de Onderste Layer in het layer overzicht (Layer 1, dit is ook je achtergrond laag die je met de picelstretch gemaakt hebt) druk vervolgens op Ctrl + L.
Je ziet nu het volgende menu:

Afbeelding

Vul hier het de getallen 15, 1, 230 in.
Op deze manier kan je net wat meer diepte in je plaatje creëren.

Een tip voor als je deze functie nog in andere plaatje ofzo wilt toepassen, bij het eerste nummer, ga dan niet hoger dan 30. Laat het tweede nummer zoals het is en bij het derde nummer, ga nooit lager dan 200. :D
Mijn plaatje ziet er nu zo uit:

Afbeelding

Als je wilt zou je nu nog een tekst in het plaatje kunnen zetten. Dit doe ik zelf nu niet, hoe dit moet staat ook uitgelegd in de andere tuturial waar ik heb uitgelegd hoe je een signature moet maken.

Je kunt nu je plaatje opslaan als een .JPG en hij is dan klaar :D

Een goede site waar je hem gratis zou kunnen uploaden is http://www.tinypic.com/

Gebruikersavatar

Onderwerp auteur
Dante
800-1000
800-1000
Berichten: 834
Lid geworden op: 22 okt 2007 10:54

Re: Photoshop voor beginners!: een "signature" maken

Bericht door Dante »

ik hoop dat je met succes door me oude tuturials heen bent kunnen komen, en vooral blijven proberen en expirimenteren!
deze tuturials zijn enkel een klein begin van alles wat mogelijk is met photoshop.

Gebruikersavatar

Xelitas
0-200
0-200
Berichten: 177
Lid geworden op: 21 okt 2007 15:51
Locatie: Arnhem

Re: Photoshop voor beginners!: een "signature" maken

Bericht door Xelitas »

Dat ziet er zeer gelikt uit Dante.

Super :banana1:
Een Juwel Rio 240 ( bestand voor nieuwe bak )
Een Euro Rimini 185 ( tropisch )
Vitakraft 60 liter (LEEG)
Een Cayman 50 liter (LEEG)
!! Ik kom er rond voor uit.. VIERKANT is beter !!

Gebruikersavatar

Kevin Noord-Brabant
Hoofdbeheerder / oprichter
Hoofdbeheerder / oprichter
Berichten: 6842
Lid geworden op: 19 okt 2007 09:37

Re: Photoshop voor beginners!: een "signature" maken

Bericht door Kevin »

Ziet er goed uit inderdaad, maar ik geloof dat je daar toch even rustig voor moet gaan zitten en het op je in laten werken. :roll:
Groetjes Kevin.

Doe het zelf achterwand

Gebruikersavatar

Gert
0-200
0-200
Berichten: 158
Lid geworden op: 18 feb 2008 18:00
Locatie: Almere

Re: Photoshop voor beginners!: een "signature" maken

Bericht door Gert »

leuke tip bracht me op een idee om photoshop weer is te gebruiken.
Afbeelding

Gebruikersavatar

Coby

Re: Photoshop voor beginners!: een "signature" maken

Bericht door Coby »

Die is mooi Gert, wel leuk om een beetje te experimenteren. :)

Gebruikersavatar

Rob Bosman

Re: Photoshop voor beginners!: een "signature" maken

Bericht door Rob Bosman »

Ik vindt dit een hel mooie Gert. lekker strak

Gebruikersavatar

Gert
0-200
0-200
Berichten: 158
Lid geworden op: 18 feb 2008 18:00
Locatie: Almere

Re: Photoshop voor beginners!: een "signature" maken

Bericht door Gert »

dankje vind het zelf ook wel een mooi strak werkje

Gebruikersavatar

Kevin Noord-Brabant
Hoofdbeheerder / oprichter
Hoofdbeheerder / oprichter
Berichten: 6842
Lid geworden op: 19 okt 2007 09:37

Re: Photoshop voor beginners!: een "signature" maken

Bericht door Kevin »

Kleine kantekening, de laatse a moet een hoofdletter zijn :mrgreen:
Groetjes Kevin.

Doe het zelf achterwand

Gebruikersavatar

Rob Bosman

Re: Photoshop voor beginners!: een "signature" maken

Bericht door Rob Bosman »

Scherpe blik Kevin ik heb er overheen gekeken

Gebruikersavatar

Gert
0-200
0-200
Berichten: 158
Lid geworden op: 18 feb 2008 18:00
Locatie: Almere

Re: Photoshop voor beginners!: een "signature" maken

Bericht door Gert »

ja nu zie ik het :oops:

Gebruikersavatar

Patman
1000+
1000+
Berichten: 1044
Lid geworden op: 19 okt 2007 09:39
Locatie: De Parel van het Zuiden

Re: Photoshop voor beginners!: een "signature" maken

Bericht door Patman »

En de tussenliggende letters moeten hoger... hahaha... lekker blijven Photoshoppen... het is gewoon leuk, en vooral dankbaar werk. En als je er geen zin meer in hebt, dan zet je de monitor uit (of je klapt de laptop dicht) en de rommel is opgeruimd... Geen knipseltjes die aan het tafelblad gelijmd zitten en zo...
Groeten,
Patrick

Een dag niet geademd is een dag niet geleefd

Gebruikersavatar

jari4now

Re: Photoshop voor beginners!: een "signature" maken

Bericht door jari4now »

Dit vindt ik nog eens een knap staaltje werk........ik zou het niet kunnen.....helaas, vindt het erg leuk zo een onderschrift....maar heb er de kennis en tijd helaas niet voor

Plaats reactie

Terug naar “Zelfbouw”