ik ga een malawi bak starten nu zegt de winkel waar ik hem heb gekocht dat ik na een kleine week er vissen in kan doen met een flesje bacterie en dat het dan goed komt.
Hoor graag jullie ervaringen
Gr Berry
Er is 1 resultaat gevonden
Er is 1 resultaat gevonden
• Pagina 1 van 1
- door Berry
- 24 apr 2021 11:02
- Forum: Aquarium algemeen
- Onderwerp: Opstart aquarium
- Reacties: 3
- Weergaves: 4223
Er is 1 resultaat gevonden
• Pagina 1 van 1
Ga naar
- Ledenforum
- ↳ Nieuwe leden stellen zich voor
- ↳ Mijn aquarium
- ↳ AquatariA
- ↳ Handleidingen en omschrijvingen
- Onderhoud en opstart van het aquarium
- ↳ Aquarium algemeen
- ↳ Bodembedekking, inrichting en plaatsing
- ↳ Biotopen
- ↳ CO2 techniek en toediening
- ↳ Waterconditie
- ↳ Verlichting en verwarming
- ↳ Filters en filtering
- ↳ Zelfbouw
- Zoetwater
- ↳ Vis algemeen
- ↳ Visbestand voorleggen/samenstellen
- ↳ Het kweken van vis
- ↳ Planten
- ↳ Algen
- ↳ Voedsel
- ↳ Ziekten en plagen
- ↳ Zoetwaterbewoners
- ↳ Levendbarenden
- ↳ Karperzalmen en barbelen
- ↳ Regenboogvissen en killivissen
- ↳ Labyrintvissen
- ↳ Meervallen en modderkruipers
- ↳ Cichliden
- ↳ Cichliden uit het Malawimeer
- ↳ Cichliden uit het Tanganyikameer
- ↳ Cichliden uit Amerika
- ↳ Dwergcichliden
- ↳ Discusvissen en maanvissen
- ↳ Overige bewoners
- ↳ Koudwatervissen
- ↳ Kogelvissen
- ↳ Garnalen
- ↳ Slakken
- ↳ Krabben en kreeften
- ↳ Terrarium en paludarium
- ↳ De Vijver
- ↳ Amfibieën
Copyright © 2016 AquaforA
