Er zijn 3 resultaten gevonden
- 14 jun 2015 13:30
- Forum: Verlichting en verwarming
- Onderwerp: Goed idee voor extra verlichting?
- Reacties: 6
- Weergaves: 4807
Re: Goed idee voor extra verlichting?
Heb dat eens bestudeerd,dan zou ik ongeveer 3000 lumen erbij hebben met die strips,en samen met de vier tl's moet dat toch een goed verschil maken. Zo goedkoop zijn die leds ook wel niet,iets van 100 € voor twee strips met de dimmer erbij. Voor die prijs heb je vier nieuwe lampen met reflectors. :lol:
- 13 jun 2015 13:10
- Forum: Verlichting en verwarming
- Onderwerp: Goed idee voor extra verlichting?
- Reacties: 6
- Weergaves: 4807
Re: Goed idee voor extra verlichting?
Dank voor de antwoorden en tips.
Maar snap het niet echt,je hoort toch steeds weer dat leds zoveel beter zijn dan tl's?
Gaan twee strips van 1,5 meter,met 60 leds(5050) wit per meter(ze geven 1000 lumen per meter) dan geen echt verschil maken?
Groetjes
Marc
Maar snap het niet echt,je hoort toch steeds weer dat leds zoveel beter zijn dan tl's?
Gaan twee strips van 1,5 meter,met 60 leds(5050) wit per meter(ze geven 1000 lumen per meter) dan geen echt verschil maken?
Groetjes
Marc
- 11 jun 2015 23:09
- Forum: Verlichting en verwarming
- Onderwerp: Goed idee voor extra verlichting?
- Reacties: 6
- Weergaves: 4807
Goed idee voor extra verlichting?
In mijn juwel vision 450 zitten er nu 4 lampen(tl daylight van juwel met reflectors). Maar merk dat sommige planten licht te kort komen,dit komt omdat ik steeds over turf filter en graag wat gekleurd water heb. Nu heb ik gedacht om aan de onderkant van elke lichtbalk een led strip te kleven om de tl...
