Wat een leuk forum is dit zeg, ik ben blij dat er een goed verzorgd, druk bezocht en positieve post forum bestaat voor de Aquariaan. Ik heb de laatste weken het internet behoorlijk wat afgestruind maar ben hier eindelijk goed op mijn plek. Goed bezig jongens!
Nou ook ik zal mij en m'n bakkie nog even goed voorstellen. Ik zie dat hier op dit forum prachtige dingen worden gemaakt waar ik een beetje jaloers op ben, ik begin maar net.. Mijn bakje is nog maar klein en mijn visjes redelijk makkelijk. Maar een begin moet er zijn toch? Voor je het weet heb ik een Malawi-Biotoop van hier tot Japan
Mijn bakje is 60x40x30 cm groot en ik ga een leuk achterwandje maken.
Benodigdheden:
- polystereenplaten
- ijzerborstel
- tegellijm (gamma)
- spatel
- schoon zand
- acrylverf
- epoxyhars
Stap 1: vormen schuren
Ik ben al begonnen met het schuren van de polystereenplaat met een ijzerborstel..
Ik heb rekening gehouden met mijn verwarmingselement zodat ik het een beetje kan verstoppen in de linkerhoek. Daarnaast zie je drie gaten, wat holletjes worden voor de liefhebbende vissen. Voor als ik ooit nog Betta Splendens hou, die vinden dat over het algemeen wel leuk is mijn ervaring. Rechts in de bovenhoek heb ik een beetje een afdakje uitgeschraapt, had nog wel iets dieper gekund maar ach, tis maar een klein bakje he.. Rechtsonder een plantenbakje gemaakt.
Edit: ik heb een vrij grote staalbrostel gebruikt. Als je een kleintje neemt kun je veel gedetailleerder werken. Ik kon bijna alleen maar driehoeken maken met mijn borstel.