bio c02 en oxidator
Re: bio c02 en oxidator
volgens de beschrijving niet... eenpuntscalibratie op 7.0
Groeten,
Patrick
Een dag niet geademd is een dag niet geleefd
Patrick
-
pepijnmathijssen
Onderwerp auteur - 0-200

das mooi, dan zit ik gebakken zou ik zeggen.
Tnx for the support!!!
Tnx for the support!!!
Yep, 7.0 is voor de meeste bakken prima.
Just A Traveller In Time
Keessies bakkie
Keessies bakkie
-
pepijnmathijssen
Onderwerp auteur - 0-200

hebben jullie eigenlijk constant actieve kool in de pomp zitten?
-
Rietslang
ik wel japepijnmathijssen schreef:hebben jullie eigenlijk constant actieve kool in de pomp zitten?
misschien breekt dit wel een enige hoeveelheid plantenvoeding af maar ik vind dat kool niet mag ontbreken in je aqua
Waarom niet dan? Kool haalt zeker een hoop nuttige stoffen uit je water en niet alleen plantenvoeding stoffen maar ook bv microorganismen.
-
Rietslang
omdat kool nog altijd i.d. eerste instantie voor helder water zorgt en ook nuttig is ter verdelging van bindende parasietenKevin schreef:Waarom niet dan? Kool haalt zeker een hoop nuttige stoffen uit je water en niet alleen plantenvoeding stoffen maar ook bv microorganismen.
het enige van organismen die je nodig hebt zijn bacteriën om je filter te laten rijpen, en die hierbij geen mindere werking bezorgen door toevoeging van actieve kool
mmmm... ik ben het er niet geheel mee eens. Helder water is ook zeer goed mogelijk zonder actieve kool. In een gezonde bak heb je m.i. meer last van kool dan baat. Ik vraag me af of parasieten door de kool afgevangen worden...net zoals bacteriën ook geen last hebben van de kool overigens. Maar plantenvoeding en zo wordt wel vastgehouden. Dus, ik ben niet voor.
Groeten,
Patrick
Patrick
-
Rietslang
Dit zou kunnen..
Oké, ik probeer het even uit en merk ik geen verschil dan laat ik de kool gewoon weg
scheelt wat id portefeuille en extra plaats nog voor ander filtermedium
Oké, ik probeer het even uit en merk ik geen verschil dan laat ik de kool gewoon weg
scheelt wat id portefeuille en extra plaats nog voor ander filtermedium