maar even een vraagje,
ik ben helemaal niet bekend met een reactor
hij staat nu meteen via mijn pomp ingesteld op mijn reactor, met me co2 eraan vast natuurlijk
en dat vanuit mijn reactor weer naar mijn bak met een uitstoom buisje.. mijn oude uitstroom is dus vervangen voor deze. waar nu dus ook co2 uit hoort te komen, alleen wat jij al zeg keizervis dat is niet zichtbaar..
je heb een pomp capaciteit nodig van 800 - 1000 l/h de mijne draait er 700 ( was gewoon te doen volgens de vriendelijke verkoper :S ) eerste instantie had hij een hele bouw tekening uitgetekend voor me om hem aan te sluiten via een bypass. daar door zou je minder stroming verliezen, ik opgezocht schijnt juist omgekeerd te zijn via de bypass methode verlies je juist meer stroming, ( ik zou dan ook 2 uitstroom punten hebben )
heb nu dus alles direct aangesloten zoals het ook in de gebruik aanwijzing staat.
ALLEEN !!!! wanneer mijn magneet ventiel alles stil zet in de avond draait mijn reactor wel door zonder co2 dus dat betekend dat hij ook meteen weer heel me reactor leeg blaas en hij elke ochtend weer opnieuw moet vullen met co2.. is dat de bedoeling op deze manier ?
en mijn co2 checker is nu ook helaas aan de blauwe kant,
is dan toch mijn pomp capaciteit te weinig ? er komt wel stroming uit mijn uitstroom !!